וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יכול להיות שאוהדים שלנו יתקפו ישראלים על רקע פוליטי"

כ-14 חודשים אחרי המהומות במשחק נגד הפועל ירושלים, נשיא א.א.ק אתונה מכה על חטא: "מתכננים מהלכים נגד החוליגנים"

אוהדי א.א.ק אתונה יורים זיקוקים/הפועל ירושלים

כ-14 חודשים אחרי התקריות האלימות במשחק הבית נגד הפועל ירושלים, בא.א.ק אתונה יש מי שמכה על חטא. באפריל 2023 הקבוצה מהבירה התארחה בבירת יוון בפלייאוף ליגת האלופות וחלק מהאוהדים המקומיים תקפו את אלו שהגיעו מישראל עם זריקת אבנים וירי זיקוקים. היום נשיא המועדון, מאקיס אנגלופולוס, התראיין וסיפר שבמועדון החליטו להכריז מלחמה בחוליגנים.

באותה עונת 2022/23, אוהדים של א.א.ק גם תקפו אוהדים מבוגרים של רג'ו אמיליה האיטלקית, ואנגלופולוס אמר: "ההתנהגות של הקהל היא אחד הדברים הכי חשובים שאנחנו מתכוונים לטפל בהם, האתגר הכי גדול שלנו. אנחנו מתכוננים לבצע כמה מהלכים שיגנו על המועדון וגם על האוהדים שלא מתפרעים, אבל נענשים בגלל אחרים".

אנגלופולוס המשיך: "כשאוהדים מגיעים למגרש, הם צריכים לתמוך בקבוצה שלהם. אני לא יכול לסבול את זה שאוהדים של א.א.ק תקפו 16 פנסינרים איטלקיים, או את זה שהם הגיעו למשחק במטרה לתקוף 500 אוהדים ישראלים על רקע פוליטי. א.א.ק לא תאפשר לקדם אג'נדה פוליטית. האוהדים שתקפו את האיטלקים בכלל לא צפו במשחק, וכשאנחנו שיחקנו בירושלים והגיעו איתנו 100 אוהדים, הם לא נתקלו בבעיות".

סלע שנזרק על ידי אוהדי א.א.ק אתונה. יואב הבל, באדיבות המצולמים
סלע שנזרק על ידי אוהדי א.א.ק אתונה/באדיבות המצולמים, יואב הבל

הבעלים הוסיף: "הבעיות במזרח התיכון לא ייפתרו על הפרקט. אלו דברים שנמשכים ב-1948, שלא לדבר על 1918. זו לא העבודה שלנו, זה לא התפקיד שלנו להתעסק בבעיות הללו. לא ייתכן שאוהדים יגיעו למשחק בכוונה להרוס הכול, שהם ישחיתו את האולם, ישברו מראות ואסלות בחדר השירותים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully