וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאסון: "לא צריך לחשוב על חצי הגמר, אלא להתמקד בהווה"

1.6.2024 / 8:25

מכבי תל אביב רחוקה ניצחון מעליית שלב בפלייאוף, ובקבוצה מתעקשים לא לחשוב רחוק מדי. המשחק השלישי בסדרה יוקדש לקורבנות המלחמה, 113 משפחות שכולות של אוהדי הקבוצה הוזמנו לטקס מרגש

תקציר מחצי גמר הפלייאוף הספרדי בכדורסל: ריאל מדריד - ברצלונה 98:104/ספורט1

מכבי תל אביב המשיכה אתמול (שישי) להתקדם לעבר התואר היחיד שנותר לה לקחת העונה, אליפות ליגת העל, אחרי ניצחון נוח נוסף על עירוני נס ציונה, 66:99 בדרך ל-0:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף בין הקבוצות. הצהובים ינסו לסגור עניין ביום ראשון (19:00) ביד אליהו, כשייתכן כי כבר מחר ייקבעו זהות היריבה ומועד תחילת הסדרה בחצי הגמר.

עד אמצע הרבע השני התנהל משחק צמוד בין מכבי תל אביב לנס ציונה, לפני שריצה טובה בהובלת תמיר בלאט הביאה לפתיחת פער דו ספרתי שאחריו האלופה המכהנת לא הביטה לאחור. רומן סורקין הוביל חמישה קלעים בספרות כפולות, עם 17 נקודות ו-7 ריבאונדים, ג'וש ניבו ולורנזו בראון קלעו 11 נקודות ורשמו דאבל-דאבל: בראון עם 10 אסיסטים וניבו עם 11 ריבאונדים.

"אנחנו צריכים להמשיך להאמין בעצמנו ולבצע מה שהמאמנים אומרים לנו. הם יצרו תכנית משחק מצוינת והיא עובדת", קבע בסיום ג'ו תומאסון. "נס ציונה קבוצה כשרונית עם הרבה סקוררים ואנחנו צריכים להגיע עם אנרגיה, לסמוך אחד על השני ולשחק חזק. לא צריך לחשוב על חצי הגמר או הגמר, אלא להתמקד בהווה, לשחק ביחד ולהמשיך בדרך שלנו. לקחנו 17 ריבאונדים יותר מהם, קשה מאוד לנצח כל קבוצה כשאתה בפיגור כזה".

שחקני מכבי תל אביב מודים לקהל. דני מרון
מכבי תל אביב משייטת לחצי הגמר/דני מרון

אמש הודיעה מכבי תל אביב כי המשחק השלישי בסדרה יוקדש כולו לאוהדי הקבוצה שנפלו מתחילת המלחמה. על פי הודעת הקבוצה, 113 אוהדים ואוהדות נרצחו או נפלו מאז ה-7 באוקטובר. המועדון, יחד עם עמותת "אחים לסמל", הזמין למעלה מ-250 מבני ובנות המשפחות השכולות למשחק השלישי ברבע הגמר.

"איזור הישיבה אולם 5 יוקדש לאחינו ואחיותינו שנפלו ובו יוצבו 113 תמונות האוהדות והאוהדים שנפלו או נרצחו מאז 7 באוקטובר. להצגת מיזם זה תוקדש ההפסקה בסיום הרבע הראשון, לצד קריאה לשחרור כל החטופות והחטופים. מי ייתן ומשפחת השכול לא תתרחב עוד".

בנוסף ייערך טקס לפני המשחק עם נציגי המשפחות השכולות: עדי מרציאנו, אמה של רב"ט נועה מרציאנו זכרה לברכה. נועה ממודיעין שירתה כתצפיתנית בבסיס נחל עוז, נחטפה לעזה ב-7 באוקטובר ונרצחה בבית החולים שיפא. גיא פרוביזור, אביו של סרן עדן פרוביזור זכרו לברכה. עדן מאלפי מנשה שירת כקצין בשריון ונהרג בקרב ברצועת עזה בשמונה עשר בנובמבר. אסי לוי, אביו של סרן רותם לוי זכרו לברכה. רותם מאורנית היה חבר בכיר בארגון האוהדים שלנו, שירת כקצין הנדסה קרבית ונפל בקרב ברצועת עזה בשמונה עשר בדצמבר. אייזיק גרינברג, אביו של סגן אלוף תומר גרינברג זכרו לברכה. תומר מכפר סבא היה מפקד גדוד 13 של גולני ונהרג בקרב ברצועת עזה בשניים עשר בדצמבר. רביב חיים, אביו של יותם חיים זכרו לברכה. יותם מקיבוץ כפר עזה נחטף בשבעה באוקטובר, שרד בשבי במשך 70 ימים עד שהצליח לחמוק ואז נהרג בשוגג מאש כוחותינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully