וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חץ בלב המושבה: מכבי תל אביב ניצחה 66:99 את עירוני נס ציונה

הקבוצה של טפירו קיוותה להשוות את סדרת רבע גמר הפלייאוף, אך הובסה פעם נוספת והתקרבה להדחה. סורקין בלט עם 17 נק' ו-7 ריב'

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

הניצחון ב-32 הפרש במשחק הראשון של סדרת רבע הגמר עצר את הדהירה הבלתי מנוצחת של מאיר טפירו על הקווים של עירוני נס ציונה. הערב (שישי), אולם לב המושבה היה מלא בקהל שקיווה לראות קאבק ושוויון בסדרה, אך ראה פעם נוספת הצגה של מכבי תל אביב שניצחה 66:99, עלתה ליתרון 0:2 ברבע גמר הפלייאוף ועשתה צעד משמעותי אל עבר סוויפ והכרטיס לארבע האחרונות.

לורנזו בראון (11 נק' ו-10 אס') ורומן סורקין (17 נק' ו-7 ריב') הובילו את מכבי ליתרון, כשמנגד ג'רום מיינסי (14 נק' ו-9 ריב') היה הבולט היחיד בנס ציונה שהתקשתה התקפית וירדה בפיגור 20:13 אחרי 10 דקות של כדורסל. ג'ייק כהן (9 נק') יחד עם תמיר בלאט (12 נק') הובילו ריצה של האורחת שהגדילה את ההפרש לדו ספרתי עם 36:52 בהפסקה.

הרכז הישראלי של מכבי חימם את הידית גם ברבע השלישי, וכשג'וש ניבו (11 נק' ו-11 ריב') החל להשתלט על הצבע, לנס ציונה לא היה סיכוי לחזור עם 52:79 ברבע השלישי. גם עומר מאייר הצעיר שעלה מהספסל תרם 8 נק' ומכבי עם 0:2 בסדרה אחרי עוד טיול קליל נגד נס ציונה.

קלעו לנס ציונה: ראלי אולקינס (9 ריב') 15, ג'רום מיינסי (9 ריב') 14, אייזיאה ווייטהד (5 אס') 13, צוף בן משה 7, קייל פייט ואיתי שגב (5 ריב') 4 כ"א, יונתן אבולוף, יאיר קרביץ וג'ורג' קינג 2 כ"א. להב אקרמן ונדב ינקוביץ' שותפו ולא קלעו.

קלעו למכבי תל אביב: רומן סורקין (7 ריב') 17, ג'ו תומאסון (5 אס') ותמיר בלאט 12 כ"א, לורנזו בראון (10 אס') וג'וש ניבו (11 ריב') 11 כ"א, ג'ייק כהן 9, עומר מאייר 8, רפי מנקו (8 ריב') וחסיאל ריברו 7 כ"א, אנטוניוס קליבלנד 4, ג'ון דיברתולומאו 1.

עומר מאייר, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
גם הוא השתתף בחגיגה. מאייר/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1

מכבי עלתה ליתרון ראשונה, אך מהצד השני מיינסי עם 4 נקודות צימק ל-6:4. ג'ייק כהן העלה את הצהובים ל-6:10 כשנס ציונה עם משחק התקפה רע לא הצליחה מול ההגנה של קטש. פייט הוריד את ההפרש ל-5 בלבד עם שלשה ראשונה, מיינסי המשיך להיות הקלע המוביל, אבל סורקין מהצד השני השאיר את היתרון בצד של מכבי. ריברו דייק עוד פעמיים מהקו ומכבי ביתרון 13:20.

רבע 2

אולקינס קבר שלשה חשובה שהורידה את ההפרש ל-4, סורקין קלע פעמיים מהקו ובלאט עם סל נוסף מחוץ לקשת העלה את מכבי ליתרון דו ספרתי. ניבו החל להשתלט על הצבע ויחד עם תומאסון ההפרש צמח ל-14 עבור האורחת, כשמנגד ווייטהד ניסה להשאיר את הקבוצה של טפירו בעניינים. ההפרש כבר התקרב למחוזות ה-20 נקודות עם סל של מנקו ומכבי ירדה למחצית ביתרון 36:52.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
לורנזו בראון לצד רומן סורקין מכבי תל אביב. דני מרון
לא מתקשים. סורקין ובראון/דני מרון

רבע 3

ניבו ובראון המשיכו את היכולת הטובה של האורחת והיתרון הגיע למחוזות 20 הנקודות. הסנטר של האלופה קבע 40:61, כשבראון חילק עוד שני אסיסטים נוספים והגיע לדאבל-דאבל. לוינסון הצליח לצמצם מעט מהקו, אבל בצד השני תומאסון כבר הגיב עם לייאפ יפה, רגע לפני שלשה חלקה של אולקינס. דווקא כשנס ציונה הרגישה שהיא חוזרת למשחק, נקודות של ריברו מהקו ושלשה רביעית של בלאט קבעה יתרון שיא של 25 נקודות. סורקין הוסיף לייאפ ומכבי ביתרון 52:79 לקראת הרבע האחרון.

רבע 4

ההפרש חצה את גבול 30 הנקודות בפתיחת הרבע הרביעי עם שתי שלשות של מאייר שקבע 57:89. בן משה קלע מחוץ לקשת בצד השני והטבעה של שגב הורידו את ההפרש מ-30 נקודות. מאייר עם עוד ג'אמפ שוט התקרב לדו ספרתי ותומאסון הגדיל את היתרון עם שלשה. בסיום, מכבי עם ניצחון נוסף בסדרה - 66:99.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully