וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "זה היה יום קליעה טוב שלנו ורע בצורה יוצאת דופן שלהם"

31.5.2024 / 18:45

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה אחרי שקבוצתו התקרבה לחצי הגמר: "צריך להגיע באותה צורה למשחק מספר 3". טפירו: "הם ניצחו בצדק"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

מכבי תל אביב עשתה הערב (שישי) צעד חשוב אל עבר ארבע האחרונות בפלייאוף ליגת העל כשהביסה 66:99 את עירוני נס ציונה, עלתה ליתרון 0:2 בסדרת רבע הגמר והתקרבה לסוויפ שיבטיח את הכרטיס לחצי הגמר. אחרי הניצחון המרשים ביד אליהו במשחק הראשון בסדרה, גם הפעם עודד קטש הסתדר ללא ווייד בולדווין הפצוע ובונזי קולסון שלא נרשם, והאלופה טיילה באולם לב המושבה.

המאמן הצהוב אמר בסיום: "היה משחק טוב עבורנו, היינו מרוכזים מהרגע הראשון. הגנתית עשינו את הדברים שדיברנו עליהם, שלקחנו דרכם את משחק 1. הרכב של שני גבוהים אפשר לנו לשלוט בריבאונד, 17 כדורים יותר מהם. יום קליעה יותר טוב, שיחקנו בקצב שרצינו. היה להם יום קליעה רע, הם קולעים יותר טוב מזה, אנחנו צריכים להתאושש ולהגיע באותו צורה גם למשחק השלישי. חלק מהדברים היו מההגנה הטובה שלנו, אבל חלק מיום יוצא דופן רע שלהם. באנו אגרסיביים, הצלחנו להם לגרום לצאת מהשטף הרגיל שלהם, זה מה שניסינו לעשות, הצלחנו לחלק את הדקות, שיחקנו עם 10-11 שחקנים, וזה היה חשוב מאוד".

מאיר טפירו מאמן עירוני נס ציונה לצד עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
הסדרה תסתיים במשחק מספר 3? טפירו וקטש/דני מרון

מאיר טפירו, מאמן נס ציונה, סיכם: "רוצה להודות לקהל שלנו שהגיע, זה היה משחק ראשון שהיה אולם מלא, הייתה אווירת כדורסל, אנחנו שמחים על כך, הקהילה שלנו חשובה לנו, חשוב לנו שהאוהדים המיוחדים שלנו יהיו חלק מהקבוצה הזאת. לא הצלחנו להוציא לפועל בהתקפה, כשהיה עוד משחק לא הצלחנו לקלוע, לצערי כשאתה לא קולע נגד מכבי אתה חוטף, לא קלענו ולא הצלחנו לייצר סלים. מכבי עשו את הריצה שלהם, ניצחו בצדק".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully