וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת וברדה ייפגשו. "זה לא השפיע לרעה על הקבוצה"

31.5.2024 / 7:01

הפועל באר שבע לא סגרה את עניין ברדה לפני הגמר והקבוצה נראתה רע על הדשא. המאמן לא חושב שענייניו הכריעו את גורל הגמר. הבעלים תיפגש איתו וביחד יכריעו לאן הולכים. אכזבה עצומה ממספר שחקנים

תקציר גמר גביע המדינה 2024: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

אלונה ואלי ברקת יחליטו בסוף השבוע הקרוב או לכל המאוחר בתחילת השבוע הבא לאן הם לוקחים את סיפור המאמן לעונה הבאה, אחרי שאתמול (חמישי) הפועל באר שבע נכנעה 1:0 למכבי פתח תקוה בגמר גביע המדינה וסיימה את העונה באכזבה גדולה. אלונה ברקת כבר היתה על מסלול המשכיות מול אליניב ברדה וכבר החלה בשיחות איתו על העונה הבאה, אבל עד אתמול לא התקדמה לכדי סגירה ומכאן שאחרי ההפסד אמש בגמר גביע המדינה, תצטרך ברקת ביחד עם בעלה לקבל החלטות בנושא המאמן לעונה הבאה.

הלדר לופס הפועל באר שבע, גמר גביע המדינה 2024. אריאל שלום
המומנטום השלילי נמשך גם בגמר הגביע/אריאל שלום

ברדה עצמו הבהיר אמש בסיום המשחק כי הוא מעוניין להישאר בכפוף לעניינים מסויימים. ברקת תצטרך להחליט האם היא יכולה לספק לברדה מה שהוא רוצה מבחינה תקציבית. לקבוצה יש למעשה אופציה עד היום בלילה ה 31 במאי לממש את הסכם ההתקשרות מול ברדה לעונה הבאה, אבל ברקת עדיין לא הודיעה דבר בעניין וכך למעשה נולד בנק השמות שכולל את רן קוז'וך, שרון מימר, מסאי דגו ואופיר חיים.

עוד בוואלה!

מכבי פ"ת זכתה בגביע המדינה אחרי 0:1 על הפועל ב"ש

לכתבה המלאה
שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים, גמר גביע המדינה 2024. אריאל שלום
הפסד כואב/אריאל שלום

ברדה דחה אמש במסיבת העיתונאים את התזה לפיה המועדון הימר בעניינו, כשלא ידע לסגור איתו קצוות בזמן והגיעה בשל כך עם בלבול גדול לגמר. "לכל שחקן יש קריירה והיה כאן תואר על הפרק. אני לא חושב שיש קשר בין הדברים. בכל העולם מאמנים מנהלים מגעים עם בעלי קבוצות והשחקנים לא מושפעים מזה. אני לא חושב שיש קשר בין הרמה שלנו לעובדה שהשחקנים לא יודעים מה יהיה איתי".

שחקן הפועל באר שבע, רועי גורדנה, אחרי גמר גביע המדינה 2024. אריאל שלום
פרס שלא ממש מנחם. גורדנה/אריאל שלום
מאמן הפועל באר שבע, אליניב ברדה. אריאל שלום
ברדה לא מצא פתרונות/אריאל שלום

ברדה צפוי להיקרא לפגישה עם ברקת כדי לשמוע מה היא עמדתה. גם הוא יגבש את הנתונים ויגיע עם התובנות שלו. ברדה משוכנע שהפועל באר שבע עמדה במשימה שלה להשיג את הכרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג.

במועדון יצאו אמש מבלומפילד מאוד מאוכזבים. כמה עשרות אוהדים עמדו בחוץ וקיללו את השחקנים שחלקם עזבו עם מכוניות פרטיות. ברדה: "הקהל זה הכוח של המועדון הזה. זכותם לכאוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully