וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדים של מכבי פ"ת: "אין מאמן שכ"כ מאמין בצעירים"

ניב יהושוע, ממצטייני העונה והזכייה של מכבי פתח תקוה בגביע, מהלל את קוז'וך: "לא ראיתי מאמן כזה, זו התרגשות שלא חוויתי בחיים". קארו: "הרגשה מטורפת"

תקציר גמר גביע המדינה 2024: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

מכבי פתח תקוה חגגה אמש (חמישי) זכייה בתואר ראשון אחרי 72 שנה, לאחר שניצחה בדרמה גדולה וגברה בגמר גביע המדינה 0:1 על הפועל באר שבע. במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה במיוחד, ידעו השחקנים של המאמן רן קוז'וך, לשמור על רשת נקייה, עם המון הקרבה, נחישות וסבלנות ובסופו של דבר, שער אחד מתוק, מפנדל של הקפטן מוחמד הינדי, עשה את ההבדל ונתן את האות לחגיגות הגדולות.

"זאת התרגשות גדולה שעדיין לא חוויתי בחיים שלי", אמר אחד ממצטייני העונה, הקשר הצעיר ניב יהושוע לוואלה ספורט. "זו זכות בשבילי, בעונה ראשונה בבוגרים, להשיג תואר ואני מקווה שיהיו לי עוד כמה בהמשך. בשריקת הסיום פשוט התפרקתי על הדשא, יחד עם מאור (לוי, ר"ב), כל המשחק עמדתי להתפוצץ מהתרגשות והכל התפרץ בבת אחת".

צפו בחגיגות הזכייה של מכבי פתח תקוה בגביע המדינה

חגיגות הזכייה של מכבי פתח תקוה בגביע המדינה/רענן ברנובסקי
שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים את הזכייה בגביע המדינה 2024. אריאל שלום
שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים את הזכייה בגביע המדינה 2024/אריאל שלום

הקשר הצעיר ניסה לסכם לעצמו את העונה והשיב: "אני חושב שתמיד אפשר לשאוף ליותר, אבל בשביל עונה ראשונה, עשיתי עונה טובה גם מבחינה אישית וגם בפן הקבוצתי, כשהשגנו תואר בסופו של דבר ואני מבסוט ומקווה לעשות עוד יותר בהמשך הקריירה שלי"

על כך שזכה בעצם בדאבל העונה, גביע בבוגרים ואליפות עם הנוער אמר: "לגמרי דאבל. גם האליפות עם הנוער היתה מרגשת, אז אני מחשיב את זה כדאבל וכבר יש חלומות להגיע לחו"ל ולאירופה ולהמשיך להתקדם משם".

על המאמן רן קוז'וך ששילב העונה לא מעט צעירים: "אין לי מילים לתאר בנוגע לרן. אני לא ראיתי מאמן שכל כך מאמין בצעירים ולא מעניין אותו שום דבר, חוץ מיכולת. אני צריך להוקיר תודה, לכל בנאדם במערכת שנתן לנו את ההזדמנות וגם נתן לי להמשיך כשלא הלך לקבוצה, אז אני אסיר תודה ואני מקווה שאני מחזיר להם".

עוד בוואלה!

מכבי פתח תקוה חגגה כל הלילה, לוזון "כמו בחתונה"

לכתבה המלאה
רן קוז'וך, אנאס מחאמיד, אחרי הזכייה של מכבי פתח תקוה בגביע המדינה 2024. דני מרון
רן קוז'וך, אנאס מחאמיד, אחרי הזכייה של מכבי פתח תקוה בגביע המדינה 2024/דני מרון
תומר לוי קפטן מכבי פתח תקוה מקבל את גביע המדינה מידי נשיא המדינה יצחק הרצוג. דני מרון
תומר לוי עם הנשיא יצחק הרצוג/דני מרון
יו"ר מכבי פתח תקוה, אבי לוזון, אחרי הזכייה בגביע המדינה 2024. דני מרון
הכי מתוק בעולם עבורו. אבי לוזון/דני מרון

שחקן נוסף שבלט העונה, מהרגע שהצטרף בינואר, הוא הבלם הקפריסאי אנדראס קארו, שכבר האריך את החוזה שלו בעונה נוספת. "זה מטורף, הרגשה מטורפת, אין לי מילים", אמר קארו לוואלה ספורט. "אם לומר את האמת, אז הגביע היה סוג של מטרה עבורנו. אנחנו השחקנים, מלאים במוטיבציה ואנחנו מאוד מאמינים בעצמנו ומגיע גם למועדון הזה לזכות בתואר ולחגוג".

"אני תמיד מאמין בעצמי" הוסיף קארו "וברגע שהגעתי לכאן לישראל, ראיתי שאנחנו יכולים לעשות את זה. מה שמיוחד בקבוצה הזאת זה שכולנו ביחד, עובדים קשה ויש יחסים מצויינים בין שחקני הקבוצה. זה גם מה שהחזיק אותנו עד סיום העונה, להיות מאוחדים יחד עד לשריקת הסיום".

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים את הזכייה בגביע המדינה 2024. אריאל שלום
שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים את הזכייה בגביע המדינה 2024/אריאל שלום

אחד ממצטייני העונה של מכבי פתח תקוה, הוא השוער מרקו וולף, שהתחיל את העונה כשוער מחליף, אך עם הגעתו של המאמן קוז'וך, הוא הפך לבאנקר בשער. "אני שמח מאוד וגם עייף מאוד מכל המאמץ", אמר השוער בתוך חגיגת הזכייה בגביע. "היינו מאוד אמיצים כדי ללכת עם הרעיונות שלנו ועם תכנית המשחק שלנו. שיחקנו בחוכמה ובאומץ ושיחקנו את המשחק שלנו מהרגע הראשון ועד שריקת הסיום. זה פשוט משוגע שזכינו בתואר, מרבית השחקנים כאן רגילים למאבקי תחתית, רובנו רגילים להילחם על דברים אחרים, כך שהזכייה הזאת היא משהו גדול גם עבורנו השחקנים ובשביל המועדון זה בכלל מדהים. אני אפילו לא יודע איזה קבוצות ממתינות לנו במוקדמות הליגה האירופית, אבל מול מי שלא יבוא, נעשה כמיטב יכולתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully