וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבומו מועמד לליברפול, לאוטרו מרטינס יישאר באינטר

עודכן לאחרונה: 31.5.2024 / 14:11

הכוכב הקמרוני של ברנטפורד מעוניין לעבור לאנפילד, גם ניוקאסל בעקבותיו. חלוץ הנראזורי יחתום עד 2029 אחרי מו"מ ממושך. וגם: ההכרזה על אנצו מארסקה מתקרבת ובצ'לסי מנסים לרקוח עסקה שתנחית את אוסימן

תקציר: אמפולי - רומא 1:2/ספורט1

העברות

* הכוכב האדום בלגרד מכרה לאוסטין מה-MLS את שחקן הכנף עוסמאן בוקארי. אלופת סרביה תקבל על הגנאי בן ה-25 כ-7 מיליון יורו.

* ורונה ששרדה בסרייה A ממש במחזורים האחרונים של העונה, רכשה את הקשר הגרמני-טורקי סואט סרדאר ששיחק במדיה כמושאל. האיטלקים שילמו להרטה ברלין 4.5 מיליון יורו והשחקן בן ה-27 חתם עד 2028.

* ג'רום בואטנג, הבלם בן ה-35 שכיכב בעברו בנבחרת גרמניה ובבאיירן מינכן והעונה שיחק בסלרניטנה, חתם בלאסק לינץ האוסטרית לשנתיים.

לאונרדו ספינאצולה רומא. רויטרס
יעזוב את רומא אחרי 5 שנים. ספינאצולה/רויטרס

שמועות

* על פי דיווחים, ההכרזה על מינויו של אנצו מארסקה למאמן צ'לסי הולכת וקרבה. הקבוצה מלונדון סגרה את כל הקצוות מול לסטר סיטי ומול המאמן עצמו והוא צפוי לחתום עד 2029 עם אופציה לעונה נוספת.

* עיתונאי "סקיי" מתאו ברזאגי דיווח כי לאוטרו מרטינס, קפטן האלופה אינטר, קיבל את הצעתה ויחתום על חוזה חדש עד 2029 עבור 9.5 מיליון יורו לעונה לפני בונוסים.

* מלבד מינויו של המאמן החדש, בצ'לסי גם משקיעים מאמצים כבירים ברכישתו של ויקטור אוסימן מנאפולי. מכירות של רומלו לוקאקו וארמנדו ברויה אמורות להקל על התקציב.

* רומא לא תציע חוזה חדש ללאונרדו ספינאצולה, שיעזוב את הג'אלורוסי אחרי 5 שנים. אסטון וילה, יובנטוס, ברצלונה ואחרות הוזכרו כמתעניינות בשירותיו של המגן בן ה-31, שלמעשה הפך לשחקן חופשי.

* שחקן העבר קרייג בלאמי מונה למאמן הזמני של ברנלי (למרות שיש עכשיו פגרה) - והוא קרוב מאוד להפוך למאמן הקבוע של היורדת לצ'מפיונשיפ. בלאמי שימש כעוזרו של וינסנט קומפני שעזב לבאיירן מינכן.

* יונתן טה, שחוזהו בבאייר לברקוזן יסתיים בקיץ הבא, התייחס לשמועות העקשניות על מעבר לבאיירן מינכן: "אני מבין שהמצב החוזי שלי גורם לדיבורים בתקשורת, אבל אני מרוכז רק בנבחרת גרמניה ובמשימה שניצבת לפנינו ביורו 2024. אני מנסה להתעלם מהכול כדי שזה לא יסיח את דעתי".

* ז'וזה מוריניו סיכם לשנתיים הבאות כמאמן פנרבחצ'ה. לידיעה המלאה

שחקן נאפולי ויקטור אוסימן. Emilio Andreoli, GettyImages
בעונה הבאה בפרמיירליג? אוסימן/GettyImages, Emilio Andreoli

* מנצ'סטר יונייטד שוקל להציע לצ'לסי כ-20 מיליון ליש"ט עבור טרבו צ'אלובה, כך לפי "אינדיפנדנט".

* לטענת "לאקיפ", בריאן אמבומו, כוכב ברנטפורד שנעדר העונה לא מעט בעקבות פציעה, מעורר עניין בליברפול והבהיר כי ברצונו לעזוב. בנוסף מחזרת אחריו גם ניוקאסל יונייטד.

* האם מאוריציו סארי בדרך ליוון? אחרי שאולימפיאקוס זכתה בקונפרנס ליג עם חוסה לואיס מנדיליבר, היריבה המושבעת פנאתינייקוס מנסה להנחית שם גדול על הקווים ובאיטליה פורסם כי פנתה לסארי עם הצעה גדולה במיוחד.

* ניקולאס טגליאפיקו בדרך לאיטליה? מגן ליון בשנתיים האחרונות ושחקן נבחרת ארגנטינה, מועמד לרומא וליובנטוס שצפויות לפנות אליו מתוך הבנה שמדובר בעסקה לא יקרה בשל העובדה שנותרה לו שנה אחרונה בחוזהו ושבקרוב יחגוג יום הולדת 32.

* דאיצ'י קמאדה הצטרף ללאציו בעונה שעברה בתור שחקן חופשי וחתם לעונה אחת. נראה היה שהיפני ימשיך בקבוצה, אלא שלפי העיתונאי פבריציו רומאנו הוא קרוב יותר לחתימה בקריסטל פאלאס האנגלית לאחר שהוא ולאציו לא הגיעו להסכמות בנוגע לסעיף השחרור בחוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully