וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובר לטורקיה: ז'וזה מוריניו סיכם לשנתיים בפנרבחצ'ה

על פי הפרסומים, "המיוחד" עוזב את הליגות הבכירות לטובת שכר עתק באיסטנבול וינסה להשיב את תואר האליפות למועדון אחרי עשור

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

ז'וזה מוריניו בדרך חזרה. לפי הפרסומים הבוקר (שישי) בטורקיה, "המיוחד" סיכם לשנתיים הבאות בפנרבחצ'ה תמורת סכום עתק והוא צפוי להיות מוצג עוד היום כמאמן הקבוצה. תחילה פורסם שפנרבחצ'ה הציעה לו 15 מיליון יורו לעונה אחת בלבד, אלא שכעת מיישרים קו כתבי הכדורגל הבכירים בטורקיה וביבשת אירופה ומבשרים על סיכום שבמסגרתו הפורטוגלי יאמן בשנתיים הבאות באיסטנבול.

כידוע, קבוצתו האחרונה של מוריניו הייתה רומא שממנה פוטר בתחילת השנה. הוא כעת לראשונה בקריירה, מאז הזכייה עם פורטו בליגת האלופות בעונת 2003/04, יאמן מחוץ לטופ 5 ליגות - הוא החל את הקריירה בבנפיקה, המשיך ללירייה, הגיע לפורטו שאיתה זכה בכל תואר אפשרי, המשיך לצ'לסי, אינטר מילאן, ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם ורומא כאמור הייתה קבוצתו האחרונה.

ז'וזה מוריניו מאמן רומא. רויטרס
ההודעה עוד היום? מוריניו/רויטרס

להוציא את שתי הקבוצות הראשונות שלו בקריירת האימון וטוטנהאם שאותה הוביל לגמר גביע הליגה ופוטר עוד לפני שהתקיים המשחק, הוא זכה בתואר עם כל הקבוצות שאימן - כאמור עם פורטו זכה בכל תואר אפשרי כולל בליגת האלופות, את צ'לסי הוביל לשלוש אליפויות בשתי קדנציות בין שלל ההישגים, זכה גם עם אינטר בליגת האלופות ובשתי אליפויות, עם ריאל מדריד זכה באליפות ספרד, עם מנצ'סטר יונייטד בין השאר בליגה האירופית ועם רומא בקונפרנס ליג.

בטורקיה הוא ינסה להחזיר לפנרבחצ'ה את תואר האליפות שאותו איבדה גם העונה לגלאטסראיי על אף שסיימה את העונה עם 99 נקודות ב-38 מחזורים - ארבע פחות נקודות מהיריבה המושבעת. למעשה, היא לא זכתה באליפות זה עשור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully