וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי מתלבט לגבי המחליף של טשואמני וחרץ את גורל מודריץ'

בספרד טוענים שמאמן ריאל מדריד נוטה לבחור בקמאבינגה על פני דיאס, אבל הקרואטי הוותיק יתחיל על הספסל בגמר האלופות (ש', 22:00) אחרי חמש הופעות רצופות ב-11

מחוץ לקווים, 30.5/מערכת וואלה, אולפן וואלה

הפציעה של אורליאן טשואמני שיבשה את התוכניות של קרלו אנצ'לוטי לקראת גמר ליגת האלופות (שבת, 22:00) נגד בורוסיה דורטמונד. המאמן האיטלקי בנה על היכולת הנהדרת של הקשר האחורי העונה, אבל הצרפתי שנכלל בסגל הסופי, לא יוכל לקחת חלק בגמר והתחרות על העמדה צפויה לקבל חותמת סופית בקרוב.

לפי התקשורת הספרדית, אנצ'לוטי סימן שני שחקנים שהוא רוצה לראות פותחים במקום טשואמני - אדוארדו קמאבינגה וברהים דיאס, שחקן בעל אופי התקפי יותר. מי שמקבל, נכון לרגע זה, הוא קמאבינגה, שגם שיחק בשני משחקי רבע הגמר נגד מנצסטר סיטי ויכול לשחק במספר רב של עמדות על הדשא. מי שיהיה בעמדת הקשר האחורי הוא טוני קרוס, במשחקו האחרון בקריירת המועדונים ובמדי ריאל, כשלצדו פדריקו ואלוורדה.

האכזבה הצפויה מגיעה מכיוונו של לוקה מודריץ', שפתח בכל חמשת הגמרים והזכיות האחרונות של ריאל, אך הפעם צפוי למצוא את עצמו על הספסל בפתיחת המשחק. בנוסף, השוער אנדריי לונין נשאר בספרד לעת עתה מכיוון שחלה בשפעת בתחילת השבוע ובקבוצה חוששים שידביק את חבריו. הוא אמור להגיע ללונדון שעות לפני המשחק ויישב על הספסל, מה שאמור היה לקרות גם כף לאור חזרתו של טיבו קורטואה מפציעה והבלגי למעשה ירשום את הופעתו הראשונה העונה בליגת האלופות בגמר.

לוקה מודריץ' ריאל מדריד. רויטרס
אחרי חמישה גמרים בהרכב, יתחיל על הספסל. מודריץ'/רויטרס

ריאל מדריד תוכל להפוך לאלופת אירופה בפעם ה-15 אם תנצח בשבת, בעוד בורוסיה דורטמונד תוכל להניף את הגביע עם האוזניים הגדולות בפעם השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully