וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל לא מסתכנת: ההחלטה המפתיעה לפני גמר האלופות

לונין החולה חזר לאימונים אישיים, אבל במדריד בוחנים את האפשרות שהוא יצטרף לחבריו רק ביום המשחק נגד דורטמונד. קורטואה צפוי לעמוד בשער

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.5/ספורט1

ריאל מדריד נאלצה להתמודד לאורך העונה עם לא מעט פציעות וחיסורים, אבל אחרי שטיבו קורטואה חזר לאימונים מלאים ושותף במשחקים האחרונים, היא לא חשבה ששוב תמצא את עצמה בעונת 2023/24 מתמודדת עם חשש שיחסר לה אחד משועריה. עם זאת, שלושה ימים לפני גמר ליגת האלופות נגד בורוסיה דורטמונד בשבת בלונדון, אנדריי לונין החולה מאלץ את ראשי הקבוצה לחשוב מחוץ לקופסה.

לונין לא התאמן ביומיים האחרונים והיום (רביעי) כבר ערך אימון אישי מבלי שפגש את חבריו, כי החשש של הבלאנקוס הוא מכך שהאוקראיני ידביק שלחקנים בשפעת לפני גמר ליגת האלופות. לפי "cope", לונין כבר חש הטבה במצבו ומכאן שערך אימון אישי, אבל קיים החשש הגדול שהוא עדיין מדבק ועל כן אין רצון לאפשר לו, לפחות כרגע, להתאחד עם חבריו ולחזור לאימונים מלאים.

שוער ריאל מדריד, אנדריי לונין. Quality Sport Images, GettyImages
יתאושש בזמן לגמר האלופות? לונין/GettyImages, Quality Sport Images

ריאל מדריד תמריא מחר ללונדון ותמשיך שם בהכנות לגמר, אבל ייתכן שלונין לא יהיה על המטוס. יתרה מכך, כך לפי הדיווח, ייתכן שהוא יגיע לממלכה רק בשישי או אפילו ביום המשחק בשבת כדי למנוע כל אפשרות שהוא ידביק את אחד משחקני הסגל. הוא ייבדק מחר, אבל סביר שגם אם יתאמן עם הקבוצה לפני הגמר, זה יקרה רק ביום שישי, יממה לפני המשחק.

כאשר המאמן קרלו אנצ'לוטי נשאל לאחרונה מי יעמוד בשער בגמר ליגת האלופות בין לונין לקורטואה, הוא אמר: "שניהם ראויים לשחק. לונין היה מצוין, קורטואה הוא השוער הכי טוב בעולם". במצב הקיים ועל סמך דבריו של אנצ'לוטי, סביר שיהיה זה קורטואה שישחק ולמעשה ירשום את הופעתו הראשונה העונה במפעל. קורטואה, שלא יהיה חלק מנבחרת בלגיה ביורו, שיחק העונה רק 333 דקות במסגרת הליגה הספרדית בשל העובדה שהתאושש מפציעה קשה שהשביתה אותו כמעט כל העונה ואילו לונין היה זה שעמד בשער ריאל מדריד בכל משחקי הנוקאאוט העונה בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully