וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעלה לה ביוקר? שביונטק פנתה לקהל הצרפתי: "די לצרוח"

אלופת רולאן גארוס פנתה לאוהדים אחרי המותחן מול אוסקה: "זה מפריע, מעורב פה כסף גדול". גם גופן התלונן: "אנשים מגיעים כדי ליצור בעיות, מישהו אפילו ירק עליי מסטיק"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.5/ספורט1

איגה שביונטק הייתה אתמול (רביעי) על סף ההדחה המוקדמת בקריירה שלה ברולאן גארוס, אבל בסופו של דבר יצאה מהבור, הצילה נקודת משחק וניצחה 6:7 (1), 6:1, 5:7 את נאומי אוסקה אחרי מותחן שנמשך שלוש שעות בסיבוב השני. הפולנייה בת ה-22, המדורגת 1 בעולם, רוצה לזכות בגרנד סלאם הצרפתי בפעם השלישית ברציפות ובינתיים האריכה את הרצף שלה בפריז ל-16 ניצחונות, אבל בסיום היה לה חשוב להעיר לקהל המקומי.

שביונטק פנתה אל הצופים במגרש המרכזי ואמרה לאחר המשחק: "אני מצטערת בכלל שאני מעלה את הנושא, יש לי כבוד רב אליכם ואני יודעת שאנחנו משחקים עבורכם וזה קודם כל בידור, אבל לפעמים תחת לחץ כשאתם צורחים בזמן ראלי קשה לנו להתרכז. אני בדרך כלל לא מדברת על זה כי אני רוצה להיות שחקנית ממוקדת, אבל זה באמת עניין רציני בשבילנו. אנחנו נלחמים כל החיים כדי להיות טובים יותר, ולפעמים קשה לקבל את זה. הסיכון גדול, מעורב פה הרבה כסף ואיבוד של נקודות בודדות יכול להיות משמעותי. אז בבקשה, אם תוכלו לתמוך בין הנקודות ולא בזמן הראלי, זה יהיה נהדר. אני מקווה שעדיין תאהבו אותי כי אני יודעת שהקהל הצרפתי מסמן שחקנים שהוא לא אוהב ומגיב כלפיהם בבוז. אני אוהבת אתכם ואוהבת לשחק כאן, אז בואו נמשיך כך".

הבקשה של איגה שביונטק

שביונטק היא לא הראשונה שמביעה מחאה על התנהגות הקהל ברולאן גארוס, כי אתמול גם הבלגי דויד גופן פרסם הודעה לא שגרתית לאחר משחקו מול הצרפתי ג'ובאני פטשי פריקאר: "כשמעליבים אותך במשך שלוש שעות וחצי, אתה צריך להקניט בחזרה. זה היה מאוד לא מכבד, זה הרגיש כמו מגרש כדורגל ושבקרוב יידלקו רימוני עשן וחוליגנים יריבו ביציע. זה נהיה מביך, אנשים מגיעים כדי ליצור בעיות. היה אפילו מישהו שירק עליי את המסטיק שלו. חייבים לעשות עם זה משהו, כי לדעתי זה קורה רק בצרפת. בווימבלדון זה לא קרה, גם לא באוסטרליה ובארצות הברית דיי שקט. רק כאן יש אווירה לא בריאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully