וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנזי פליק חתם כמאמן ברצלונה לשנתיים הקרובות

פיני זהבי השלים את המהלך במסגרתו המאמן הגרמני, שחתום על ה-2:8 של באיירן מינכן על הקטלאנים, מונה עד 2026. גונדואן: "חייבים להתאים את עצמנו בהקדם ובצורה הכי טובה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.5/ספורט1

אחרי שתנאי העזיבה של צ'אבי נסגרו, ברצלונה הכריזה היום (רביעי) על מינויו של האנזי פליק כמאמנה החדש. הגרמני חתם על חוזה לשנתיים באמצעות סוכנו פיני זהבי, כאשר הצגתו לתקשורת והאוהדים צפויה לקרות בהמשך.

אחרי ארוחת הערב שפליק חלק אתמול עם הנשיא ז'ואן לאפורטה, הסוכן הישראלי הגיע היום למשרדי המועדון והשלים את ההליך שיבטיח למאמן שכר של שלושה מיליון יורו, לפני בונוסים שיקבל אם יזכה באליפות ספרד ובליגת האלופות.

העיתונאי הגרמני פלוריאן פלטנברג הוסיף כי החל ממחר יחלו השיחות בין לפליק למנהל הספורטיבי דקו בנוגע לבניית הסגל וההחתמות הפוטנציאליות לעונה הבאה.

ברצלונה הודתה לצ'אבי וצוותו על מחויבותם, מסירותם ונדיבתם בדרך להסכם התרת החוזה - במילים אחרות, על כך שוויתרו על כסף.

האנזי פליק חותם כמאמן ברצלונה עם סוכנו פיני זהבי. יחצ,
האנזי פליק חותם כמאמן ברצלונה עם סוכנו פיני זהבי/יחצ

צפו: פיני זהבי במשרדי ברצלונה לפני ואחרי החתימה

פליק, שאימן בעבר את באיירן מינכן ונבחרת גרמניה (והפך לראשון אי פעם שמפוטר מהנבחרת הלאומית), זכור לאוהדי ברצלונה בעיקר מהמשחק בו באיירן ניצחה 2:8 את ברצלונה בליגת האלופות בעונת 2019/20. מי שכבר מכיר את פליק מהתקופה בבוואריה הוא רוברט לבנדובסקי ששיחק תחתיו ואף כבש באותו משחק טראומתי לקטלאנים.

עם שחקן אחד בבארסה, פליק יוכל לתקשר בגרמנית. הקשר אילקאי גונדואן ששיחק תחתיו בנבחרת גרמניה, אמר ל"מונדו דפורטיבו" היום: "יש לנו מאמן חדש, כך שנראה שדברים רבים ישתנו. אנחנו חייבים להתאים את עצמנו בהקדם האפשרי ובצורה הכי טובה ניתן, כי אין לנו זמן רב להתכונן לעונה הבאה, בגלל היורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully