וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי יוותר לברצלונה על מיליוני יורו, אך בתנאי אחד

דיווח: המאמן מוכן לוותר על סכום עתק שמגיע לו עבור התרת החוזה, אם במועדון יסכימו לבקשתו. וגם: האם לאראוחו יש קשר להחלטה לפטרו והכוכב שעשוי להגיע בהשאלה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.5/ספורט1

האנזי פליק ינחת היום (שלישי) בברצלונה ועל פי הפרסומים יחתום על חוזה לשנתיים בתור מאמן הקטלאנים. בינתיים, עד שייצא לדרך עידן חדש בבלאוגרנה תחת הגרמני, ממשיכה לדווח התקשורת המקומית על היחסים בין ראשי המועדון לבין צ'אבי, המאמן שבסוף השבוע הוחלט סופית לפטרו ולא להמשיך איתו לעונה נוספת.

לפי העיתונאי חאבי מיגל ב"אס", המאמן הבהיר באמצעות סוכנו פרננדו סולאנאס כי אין בכוונתו להקשות על ברצלונה ושהוא מוכן לוותר על כתשעה ממיליון יורו שהקבוצה צריכה לשלם לו עבור העונה הבאה במטרה לסייע לה, אבל שהוא יעשה זאת בתנאי שכל אנשי הצוות שלו, שיעזבו ביחד איתו, יקבל את שכרם המלא עבור העונה הבאה - כפי שמגיע להם על פי החוק לאור ההחלטה לפטרם.

מאמן ברצלונה צ'אבי. LLUIS GENE/AFP, GettyImages
מדובר בכתשעה מיליון יורו שהוא מוכן לוותר עליהם. צ'אבי/GettyImages, LLUIS GENE/AFP

מדובר בשמונה אנשי צוות, שמהם שבעה הגיעו ביחד איתו מאל סעד הקטארית לפני שנתיים וחצי. מדובר בכשלושה מיליון יורו למען אנשי הצוות, בנוסף לסביב 9 מיליון יורו שהוא מוכן לוותר עליהם בתמורה לכך שאנשיו יזכו לתשלום פיצויים מלא.

במקביל, פרסם כתב אחר, לואיס רוחו כי היחסים בין צ'אבי לבלם רונאלד אראוחו עלו על שרטון בחלק האחרון של העונה ושכעת במועדון מקווים שהמינוי הצפוי של פליק יסייע להשאיר את הבלם, שמחוזר נמרצות על ידי באיירן מינכן. עוד שחקן שבברצלונה מאוד רוצים לראות בקבוצה בעונה הבאה הוא צ'אבי סימונס,, שגדל בברצלונה ונמכר בגיל צעיר לפריז סן ז'רמן, רשם עונה נהדרת בלייפציג ואמור לחזור לפריז. על פי הדיווחים בצרפת סימונס ייפגש בקרוב עם הנהלת פריז סן ז'רמן כדי להפעיל את הסעיף בחוזהו שמאפשר לו לבחור יעד להשאלה, כאשר הוא מוכן לשחק רק בברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully