וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש חתם לעוד שנתיים במכבי ת"א: "טבעי ומתחייב"

29.5.2024 / 12:50

המאמן ימשיך על הקווים של הצהובים: "מוכן לאתגרים בהמשך הדרך". אבי אבן: "הוא בשורה הראשונה ביורוליג". מזרחי: "העונה הזו הוכיחה וחיזקה את יכולותיו"

פרק חדש של "דריבל", 28.5/עריכה: זיו שטיינר

זה היה באוויר, כפי שנכתב בוואלה ספורט לפני תשעה ימים, אולם היום (רביעי) מכבי תל אביב הפכה את זה לרשמי: עודד קטש ימשיך לאמן את הקבוצה בשנתיים הבאות."בחודשים האחרונים הוא מוביל את הקבוצה בצורה מרשימה באחת העונות המאתגרות בתולדות המועדון בפרט והמדינה בכלל", נכתב באתר הרשמי של הצהובים.

"אני שמח וגאה לחתום לשנתיים נוספות במכבי", סיפר קטש. "אני מעריך מאוד, מודה על הבעת האמון ומוכן לאתגרים שמחכים לנו בהמשך הדרך. כעת כולנו יחד מרוכזים במשימה שעומדת לפנינו - אליפות המדינה".

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי הסביר: "נראה לי אך טבעי ומתחייב כי עודד ימשיך בתפקידו לשנתיים הבאות. עונת הכדורסל הנוכחית הוכיחה וחיזקה את יכולותיו. עודד ידע לנווט ולהדק את הקשר עם שחקני הקבוצה, חרף התנאים הקשים שהיו נחלתנו בשמונת החודשים האחרונים, והוא צלח תקופה זו עם הישגים לא מבוטלים. אני מאחל לעודד המשך הצלחות בדרכו בקבוצתנו".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש לצד אבי אבן, שמעון מזרחי. דני מרון
שיתוף הפעולה יימשך. קטש, אבן ומזרחי/דני מרון

"אני שמח מאוד שעודד ממשיך איתנו לשנתיים נוספות", קבע המנהל הספורטיבי אבי אבן. "עודד הפך כבר מזמן לחלק מהמשפחה ועמד יחד עם הצוות שלו, המעטפת של הקבוצה וההנהלה באתגרים חסרי תקדים בעונה הנוכחית. מדובר ללא ספק במאמן שנמצא בשורה הראשונה של היורוליג כיום, כאשר המשימה הקרובה והחשובה של כולנו יחד היא תואר האליפות. לאחר מכן נשלב ידיים גם לקראת האתגרים שמחכים לנו בהמשך הדרך. אני אופטימי ובטוח שהחיבור הזה ימשיך להניב תוצאות טובות ורגעים של אושר לאוהדים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully