וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגמר שיכול להפעיל את משחק הכיסאות: מי יאמן את הפועל באר שבע?

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 11:18

ברקת וברדה לא הגיעו עדיין להסכמה ואם לא ימצאו את הדרך להבנות, קוז'וך מועמד רציני לנחות בהפועל באר שבע. גם מימר בתמונה בזכות סעיף מיוחד שיוכנס לחוזהו בריינה. וגם: האם ברדה ינחת במכבי תל אביב? הגמר מחרתיים רק יתחיל את עונת המלפפונים

תקציר: בני סכנין - הפועל באר שבע 4:1/ספורט1

יומיים למשחק גמר גביע המדינה בין הפועל באר שבע למכבי פתח תקוה ודומה כי לצד העניין סביב המועדון הזוכה, קיים עניין לא פחות גדול באשר לזהות המאמנים שיעבדו בשתי הקבוצות שתשחקנה בגמר.

זה היה הכי טבעי שנדע עכשיו כי אליניב ברדה ממשיך בהפועל באר שבע לעוד עונה, רן קוז'וך חותם במכבי פתח תקוה ושרון מימר ממשיך במכבי בני ריינה - אך לא כך המצב.

אלונה ברקת אכן רוצה את ברדה וכבר ביקשה לסגור עניין ולממש את האופציה שיש לה בחוזהו לעונה נוספת אבל השיחות ביניהם עוד לא הובילו להסכמות ויש פערים באשר לנושאים מסוימים ובראשם התקציב שיהיה לקבוצה בעונה הבאה. ברדה דוחה כבר כמעט חודש את העיסוק בו כשהוא מדבר עם התקשורת ובינתיים גם מכבי תל אביב פוזלת, אם כי בקטנה. העדיפות היא כמובן לרובי קין ואם לא אז למאמן זר, אבל בקרית שלום מעריכים מאוד את המאמן של הפועל באר שבע והוא נמצא בתוכנית מגרה למקרה שלא יצליחו בקרית שלום עם מאמן זר שתמיד נמצא בעדיפות עליונה.

אלונה ברקת עם אליניב ברדה. ברני ארדוב
עדיין קיימים פערים. ברדה וברקת/ברני ארדוב

בעוד שברדה מתמהמה והפועל באר שבע מחשבת את דרכה, השמות שנמצאים ברשימת המאמנים המוערכים של המועדון הם שרון מימר ורן קוז'וך. מימר אמור לחתום אולי אפילו היום (שלישי) במכבי בני ריינה אבל הוא הכניס לחוזה סעיף יציאה למכבי חיפה, מכבי תל אביב והפועל באר שבע, עד ל- 30 ביוני. אם ברקת וברדה לא יסתדרו, היא תוכל למשוך את מימר אליה.

השם החדש והמעניין לא פחות הוא זה של רן קוז'וך. המאמן המיוצג על ידי סוכן השחקנים דודו דהאן לא חתם עדיין על חוזה חדש מול אבי לוזון. שיחות מתנהלות והצדדים קרובים אבל קוז'וך עוד לא חתם במלאבס. מה שמשאיר את הפתח דרומה להפועל באר שבע, במיוחד כשיש כלפיו הערכה גדולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רן קוז'וך מאמן מכבי פתח תקוה עם שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה. קובי אליהו
מוערכים בבירת הנגב. קוז'וך ומימר/קובי אליהו

משחק הגמר מחרתיים עשוי להיות קטליזטור לשינויים. ברקת היתה זו שהגתה את הרעיון להחליף את רוני לוי בברדה לפני יותר משנתיים. זה היה רעיון מבריק של הבוסית. ברדה הוביל את הפועל באר שבע פעמיים לסגנות, לפני מכבי תל אביב שסיימה אחריו וכמובן היה גביע ואירופה. היא הכי רוצה שברדה ימשיך, אבל אם המחלוקות לא ייפתרו היא תצטרך לחשב דרך חדשה כאשר קוז'וך ומימר יהיו בראש הרשימה. כך או כך, הגמר מחרתיים יקבע הרבה והוא עשוי להניע משחק כיסאות מאוד מעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully