וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיטות בדלי? אינדיאנה משוכנעת: "אנחנו שייכים לכאן"

עודכן לאחרונה: 28.5.2024 / 9:14

הפייסרס פספסו שלושה ניצחונות מול בוסטון, אך הם יוצאים מעודדים מפלייאוף מצוין. סיאקם יישאר? "התגעגעתי לתמיכה שקיבלתי כאן"

שחקן בוסטון סלטיקס ג'יילן בראון חוגג העפלה לגמר ה-NBA/מתוך טוויטר

לפני העונה, ולמען האמת גם לפני פתיחת כל סיבוב הפלייאוף, אף אחד לא האמין שאינדיאנה תגיע עד גמר המזרח. הלילה (בין שני לשלישי) המסע הקסום של הפייסרס הגיע לסיומו עם 4:0 מול בוסטון, ולמרות שהתעלו מעל כל הציפיות של כולם, שחקניו של ריק קרלייל הולכים הביתה בתחושת החמצה.

לפי חשבון ההימורים של ESPN, לאינדיאנה היה 97% לנצח 10 שניות לסיום משחק מספר 1; 94% סיכוי לנצח 2:38 דקות לסיום משחק 3; ו-89.5% סיכוי לנצח 5:37 דקות לסיום המשחק הלילה - אך הם בעטו שוב ושוב בדלי, והפסידו בכל אחד משלושת המשחקים הללו.

"החבר'ה שלנו לא התקפלו מול הקשיים", אמר ריק קרלייל, ששוב חסר את כוכבו הגדול טייריס הליברטון. "צריך לתת לבוסטון קרדיט על מה שהם עשו בשני המשחקים האחרונים - הם פשוט ביצעו יותר מהלכים. הם חסמו זריקות, לקחו ריבאונדים בהתקפה, קלעו זריקות מכריעות".

שחקן אינדיאנה פייסרס מיילס טרנר. Justin Casterline, GettyImages
אינדיאנה מסתכלת על חצי הכוס המלאה. טרנר/GettyImages, Justin Casterline

טי ג'יי מקונל, מגיבורי הפלייאוף הזה, הוסיף: "אני לא מדבר רק בשם עצמי - להחזיר את המועדון הזה לפלייאוף, ולהגיע עד גמר המזרח, כשאף אחד לא האמין בנו - זה היה כיף מאוד". ארון ניסמית' הוסיף: "כולנו למדנו שאנחנו שייכים לכאן, אנחנו יכולים לשחק ברמה הזאת".

אחת השאלות העיקריות לקיץ הקרוב תהיה פסקל סיאקם, שהופך שחקן חופשי - אך אמור להישאר במועדון. "לראות איך העיר הזו נושמת כדורסל וכמה היא תומכת בקבוצה זו ברכה. זה מדהים", אמר. "התגעגעתי לתמיכה שקיבלתי כאן. איך אפשר שלא לרצות להיות חלק מדבר כזה?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully