וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון השלימה 0:4 על אינדיאנה ועלתה לגמר ה-NBA

עודכן לאחרונה: 28.5.2024 / 8:41

הסלטיקס מחקו פיגור 9 ברבע האחרון, דרק ווייט צלף את שלשת הניצחון בדרך ל-102:105. ג'יילן בראון הצטיין עם 29 נקודות ונבחר ל-MVP של גמר המזרח, טייטום הוסיף 26, הירוקים קיבלו שבוע וחצי מנוחה עד פתיחת סדרת הגמר, אליה הם מגיעים עם שני הפסדים בלבד בפלייאוף

שחקן בוסטון סלטיקס ג'יילן בראון חוגג העפלה לגמר ה-NBA/מתוך טוויטר

בוסטון סלטיקס היא הקבוצה הראשונה שהעפילה לגמר ה-NBA הלילה (בין שני לשלישי), לאחר שניצחה את אינדיאנה 102:105 והשלימה סוויפ חלק של 0:4 בגמר המזרח.

זה לא היה קל - הפייסרס ששוב חסרו את כוכבם הגדול טייריס הליברטון סיפקו פייט מרשים, אך בסופו של דבר השלים דרק ווייט את המהפך עם שלשה גורלית 45 שניות לסיום כדי להעניק לקבוצתו את היתרון ולמחוק פיגור בן תשע נקודות ברבע המכריע. מנגד אנדרו נמהארד החטיא שלשה מכרעת משלו, והסיפור נגמר.

ג'יילן בראון, שסיפק חסימה גדולה על נמהארד דקה לסיום, הצטיין עם 29 נקודות ואף נבחר ל-MVP של הסדרה. ג'ייסון טייטום הוסיף 26, 13 ריבאונדים ו-8 אסיסטים וגם ג'רו הולידיי (17 ו-9 ריבאונדים) ו-ווייט (16) הופיעו כהרגלם. מנגד, אינדיאנה שסוגרת עונה מצוינת בטעם מר קיבלה 24 ו-10 אסיסטים מנמהארד ו-19 ו-10 ריבאונדים מפסקל סיאקם.

שחקני בוסטון סלטיקס חוגגים עם ג'יילן בראון. Dylan Buell, GettyImages
הוא וחבריו יגיעו רעננים לגמר. בראון/GettyImages, Dylan Buell

בוסטון שבה למעמד הגמר בפעם השנייה תוך שלוש שנים וכעת תחכה לראות מי תהיה יריבתה הבאה - דאלאס או מינסוטה. כך או כך, יש לה כעת לא פחות משבוע וחצי של מנוחה, לאחר שהפסידה פעמיים בלבד בפוסט-סיזן עד כה - היא הקבוצה ה-18 שמפסידה פעמיים או פחות בדרך לגמר, והמאזן של אלה שקדמו לה עומד על 5:12 כדי לזכות באליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully