וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעולם לא ספגתי כ"כ הרבה שקרים": גרנט מגיב לטענות

מאמן נבחרת זמביה הכחיש בתוקף שבחירת הסגל שלו לא מקצועית ותקף בחזרה את סקאלה: "מעולם לא ראיתי שחקן מגיב כך כשלא זומן"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.5/ספורט1

ביום ראשון הושמעו טענות קשות נגד אברהם גרנט - כל כך קשות, עד שההתאחדות הזמבית הודיעה כי תפתח בחקירה. כזכור, שחקן הנבחרת פשיון סקאלה טען כי המאמן הישראל לא בוחר את השחקנים שלו בצורה מקצועית, ובמקום זאת מעדיף כאלה שמיוצגים על ידי אותו סוכן כמוהו - ניר קרין. "כשמסתכלים על הסגל הנוכחי, רואים הרבה שחקנים שאפילו לא משחקים בקבוצות שלהם - ובכל זאת הם בנבחרת", אמר שחקן ההתקפה של אל-פייחה הסעודית. "מתי בפעם האחרונה שמישהו מהם שיחק אפילו 20 דקות?"

כעת הגיע תורו של המאמן הישראלי להשיב. "ב-51 שנות האימון שלי, מעולם לא ראיתי שחקן מגיב כך כשלא זומן לסגל", טען. "מעולם לא התמודדתי עם כל כך הרבה שקרים מצד שחקן שלא זומן, ופתאום אני לא מאמן טוב".

לטענת גרנט, הכל החל באליפות אפריקה האחרונה, ובפרט במשחק מול מרוקו, שם החל לאבד סקאלה ממעמדו. המאמן לא היה מרוצה גם מהגישה של שחקן ההתקפה, וכעת עושה רושם שהוא כבר לא בונה עליו לסגלים העתידיים.

אברהם גרנט מאמן נבחרת זמביה. MB Media, GettyImages
מכחיש. גרנט/GettyImages, MB Media

"אמרתי לחמישה שחקנים שאני לא מרוצה מהיכולת שלהם", סיפר גרנט. "אמרתי לפשיון שאני לא מרוצה גם מההתנהגות שלו לפני ובמהלך המשחק מול מרוקו - לא אמרתי שהוא לא שחקן טוב. לאף אחד מהשחקנים האחרים לא היתה בעיה עם הדברים שלי, וכל היתר רק שאלו איך הם יכולים להשתפר. חשבתי שגם הוא יפעל כך, אבל הוא פשוט אמר לי, 'למה אתה מדבר אלי ככה? אתה לא הבוס של הכדורגל הזמבי'. הוא אפילו חשב לאיים עלי אם אכתוב לו שוב".

על כן, בחר גרנט לזמן סגל שישקם בין היתר את "ההרמוניה" בנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully