וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתבך? ההתאחדות הזמבית פתחה בחקירה נגד גרנט

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 12:18

שחקן הנבחרת בעבר פשון סקאלה, שנותר מחוץ לסגל האחרון, טען כי הישראלי "מעדיף שחקנים שחולקים את הסוכן שלו", ובהתאחדות מיהרו להגיב

אברהם גרנט מאמן נבחרת זמביה עם שחקניו. SIA KAMBOU/AFP, GettyImages
אישומים קשים נגדו. גרנט והשחקנים בינואר האחרון/GettyImages, SIA KAMBOU/AFP

התאחדות הכדורגל הזמבית פתחה בחקירה נגד מאמן הנבחרת אברהם גרנט, בנוגע לזימונים האחרונים שלו לסגל. הכל התחיל מטענות קשות של שחקן הנבחרת פשון סקאלה, שלא זומן לאחר עימות בין ובין המאמן הישראלי אחרי אליפות אפריקה האחרונה בינואר.

לטענת סקאלה, גרנט לא בוחר את השחקנים שלו בצורה מקצועית, ובמקום זאת מעדיף כאלה שמיוצגים על ידי אותו סוכן כמוהו - ניר קרין. "כשמסתכלים על הסגל הנוכחי, רואים הרבה שחקנים שאפילו לא משחקים בקבוצות שלהם - ובכל זאת הם בנבחרת", אמר שחקן ההתקפה של אל-פייחה הסעודית. "מתי בפעם האחרונה שמישהו מהם שיחק אפילו 20 דקות?"

סקאלה הוסיף וטען: "הם שם בגלל שהם חולקים סוכן עם גרנט. כמה פעמים הוא אמר לי להשתמש בסוכן שלו, שהסוכן שלו טוב מאוד". כמו כן, חלק הודעות קוליות בהן צוטט, כביכול, גרנט כאומר שהוא "השחקן הגרוע ביותר בזמביה", לאחר שבפגישה הראשונה ביניהם, "הוא אמר לי שאני השחקן הטוב ביותר בנבחרת, שאני מדהים".

בעקבות האישומים הקשים הללו, פתחו ההתאחדות הזמבית בחקירה: "בהתחשב בחומרת האיושמים, נחקור באופן פנימי את ההתנהלות. אנחנו מייעצים לכל הגורמים לדווח על העניינים הללו לגופים הרלוונטיים - במקרה הזה, לוועדת האתיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully