וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרייד על יונה? מכבי תל אביב רוצה אצלה את הנרי אדו

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 12:22

קבוצות רבות, ביניהן בית"ר ירושלים, רוצות את שחקן הכנף הגנאי בהשאלה, אבל מכבי תל אביב מסרבת לשחררו. עתידו של רובי קין ישפיע?

הריאיונות עם רובי קין, ערן זהבי ואנריק סבוריט אחרי משחק סיום העונה של מכבי תל אביב/ספורט1

על אף שכמעט ולא שותף מאז שצורף למכבי תל אביב בחלון ההעברות של חודש ינואר, בקבוצה לא רוצים לשחרר את הנרי אדו. מכבי תל אביב מקבלת בשבועיים האחרונים פניות מכמעט מחצית מקבוצות ליגת העל, שרוצות את שחקן הכנף בהשאלה לעונה הבאה, מאחר שהן בטוחות שאחרי שרובי קין לא ספר אותו מכבי תל אביב תאפשר לו לצאת, לפחות בהשאלה, לעונה הבאה.

אבל כולן מקבלות את אותה תשובה - שמכבי תל אביב ממש לא מתכוונת לשחרר את השחקן. בראש המתעניינות נמצאת בית"ר ירושלים, שמאוד רוצה את אדו כחלק מעסקה על עדי יונה, אבל כאמור, גם במקרה הזה, ואפילו שמכבי תל אביב מאוד רוצה את הקשר הצעיר של בית"ר ירושלים - בקרית שלום לא רוצים לוותר על אדו, הגנאי בן ה-20 שהגיעה כהבטחה גדולה מז'לינה.

הנרי אדו, מכבי תל אביב, מול גריגורי מורוזוב, בית"ר ירושלים. דני מרון
עדיין בונים עליו. אדו/דני מרון

הדברים מקבלים משנה תוקף במיוחד אם וכאשר רובי קין לא ימשיך במכבי תל אביב. המאמן האירי שעדיין מחזיק בסימן שאלה גדול על עתידו - היה רוצה זר אחר לתפקיד הזה, ולראיה, לא נתן לאדו מקום. אבל גם מכיוון שקין עשוי לעזוב, ומאחר שבמועדון יש קולות שגורסים שאדו יוכל להיות גורם משמעותי בעונה הבאה - האלופה הטרייה דוחה את הפניות לגבי השחקן.

עוד בוואלה!

יום אחד אולי אפרוש כנפיים. מכבי ת"א היא רק תחנה בדרך של הנרי אדו?

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב גבי קניקובסקי. מאור אלקסלסי
תלוי במכבי תל אביב. קניקובסקי/מאור אלקסלסי

באשר לגבי קניקובסקי, השחקן הביע גם שלשום בסיום המשחק האחרון של העונה את שאיפתו לצאת לאירופה הקיץ, ולשם כך נתן לסוכנות בריטית גדולה לנהל אותו - אבל עדיין הוא לא קיבל הצעה משמעותית. גם אם יקבל הצעה, צריך לקחת בחשבון את מכבי תל אביב, לה יש אופציה להאריך את החוזה של קניקובסקי לעונה נוספת, ומכאן שההצעה צריכה להתאים גם למכבי תל אביב, אחרת לא תמכור את קניקובסקי ותשאיר אותו לפחות לעונה אחת. הכוונה היא להשאיר אותו בחוזה חדש, ולשם חותר המועדון שרוצה את הקשר לעוד הרבה שנים בקרית שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully