וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאונס לא פוגע, אדוארדס נעלם: "היה קשה לצפות בזה"

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 10:55

מינסוטה שוב מאוכזבת אחרי ההפסד במשחק 3 והקריסה ברבע הרביעי. אדוארדס לא עמד בהבטחה, טאונס הפך לבדיחה בקרב הפרשנים

דאלאס חוגגת את הניצחון במשחק מספר 2 מול מינסוטה/מתוך טוויטר

כוכבי דאלאס התעלו, כוכבי מינסוטה קרטעו: זה הסיפור עד עתה בסדרת גמר המערב, אחרי שלוקה דונצ'יץ' וקיירי אירווינג קלעו כל אחד 33 נקודות הלילה (שני) והוליכו את המאבס לניצחון 107:116 ויתרון 0:3 בסדרה. אנתוני אדוארדס קלע 26 נקודות לוולבס, ואומנם רשם שיפור מהמשחקים הקודמים, וסיפק דאנק אחד מלהיב, אבל אחרי שקלע 8 נקודות רצופות ברבע השלישי ועזר למינסוטה לחזור מפיגור די ספרתי, ברבע האחרון הוא קלע רק 4.

שחקן מינסוטה קרל אנתוני טאונס. GettyImages
כלום לא נכנס. טאונס/GettyImages

אבל הסיפור הגדול מבחינת מינסוטה בסדרה הוא קרל אנתוני טאונס, שפשוט לא פוגע: במשחק הראשון הוא קלע 16 נקודות (6 מ-20 מהשדה, 2 מ-9 מהשלוש), במשחק השני קלע 15 (4 מ-16 מהשדה, 1 מ-5 מהשלוש) והלילה הסתפק ב-14 נקודות בלבד (5 מ-18 מהשדה, 0 מ-8 מהשלוש).

ברבע האחרון דונצ'יץ' ואירווינג קלעו ביחד 21 נקודות, כשכל מינסוטה קלעה 20 בלבד. לוקה וקיירי היו עם 8 מ-10 מהשדה ביחד ברבע האחרון, בעוד מינסוטה רק 9 מ-20 (ו-1 מ-8 מהשלוש).

"אני זורק 1,500 זריקות ביום", אמר טאונס בסיום, "קלעתי כל כך טוב בפלייאוף, הגעתי עם ביטחון כל כך גבוה, והכדור חומק החוצה, פשוט לא נכנס, וזה קשה, אין ספק. מבחינת ביטחון, אני חייב להמשיך לזרוק". דריימנד גרין צחק: "1,500? אף אחד לא זורק בימים אלה 1,500 זריקות ביום".

"הוא התקשה, ללא ספק", הודה פינץ', "היה קשה לצפות בזה לפרקים". ברבע האחרון טאונס לא קלע והיה 0 מ-4 מהשדה, אחרי שבמשחק הקודם סוספל ל-9 הדקות האחרונות. כרגע הממוצע שלו בסדרה 27.8 אחוז מהשדה - הרביעי הכי גרוע בהיסטוריה לשחקן בסדרת גמר אזורי. "אני חושב ש-KAT צריך לחזור לגרסה ישנה של עצמו, שבה הוא יותר קרוב לסל. באזור הטבעת, מנצל מיס-מאצ'ים. הוא שחקן מצוין, היה נהדר עבורנו, כך שנצטרך אותו. התפקיד שלנו להציב אותו בעמדה הנכונה".

עוד בוואלה!

לוקה וקיירי, כמו קובי ומייקל: "אי אפשר לעצור אותם"

לכתבה המלאה
קרל אנתוני טאונס, ג'יידן מקדניאלס, שחקני מינסוטה מאוכזבים. רויטרס
לא עומדים בלחץ? שחקני מינסוטה/רויטרס

טאונס עם 4 מ-32 מהשלוש בחמשת משחקיו האחרונים, ו-3 מ-22 בסדרה הנוכחית מעבר לקשת. "זה לא כדורסל חכם", אומר צ'ארלס בארקלי, "למה אתה זורק 32 שלשות, וקולע רק 4? קח את הגוף שלך, וכנס איתו לצבע. זה לא חכם, אין בזה היגיון, למה הוא ממשיך לזרוק?". שאקיל אוניל: "0 מ-8 מהשלוש, זה לא מקובל. החטאת כמה? כנס לצבע".

טאונס החטיא שלשה אחת במהלך המפלה הגדולה של מינסוטה בדקות ההכרעה: אחרי שהוולבס עלו ל-102:104 מסל של קייל אנדרסון 5:05 דקות לסיום, מינסוטה החטיאה 7 זריקות רצופות ואיפשרה לדאלאס לרשום ריצת 1:11. מינסוטה, כזכור, לא הצליחה לשמור על יתרון 18 במשחק הראשון, והובילה ב-5 דקה וחצי לסיום המשחק הקודם.

"יותר מהכל, ההתקפה שלנו נשברה. אתה חייב לנסות לקלוע, להישאר צמוד אליהם", אמר מאמן הוולבס כריס פינץ', "לאורך כל הסדרה, לא הצלחנו לסגור את המשחק. שלוש הדקות האחרונות האלה, בהן אנחנו מפסידים".

אנתוני אדוארדס קלע 26 נקודות, אבל אחרי שהבטיח שייקח "הרבה יותר זריקות" וייקח פיקוד, הסתפק ב-11 מ-24 מהשדה. ברבע האחרון הוא לקח רק 3 זריקות, וקלע 2 מהן. "אסור לנו להיות שום דבר מלבד חיוביים בשלב הזה", אמר בסיום, "אסור להיות שליליים, אלא לקחת כל משחק בפני עצמו". לדברי אדוארדס, "אני אף פעם לא מרגיש שהשמים נופלים... אני תמיד חיובי, תמיד שמח. עברתי דברים בחיים, כך שאף פעם אני לא מרגיש שהשמים נופלים". נאז ריד סיכם: "המטרה היא להגיע לארבעה ניצחונות. אנחנו לא נלחצים כרגע. אם יש קבוצה שיכולה לנצח ארבעה רצופים, זה אנחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully