וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה וקיירי, כמו קובי ומייקל: "אי אפשר לעצור אותם"

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 7:17

ב-NBA נפעמים מההצגה של כוכבי דאלאס מול מינסוטה. דונצ'יץ': "בגלל זה קוראים לאירווינג מר רבע רביעי". ג'ייסון קיד מודה: הדיבור על הקו האחורי הטוב בהיסטוריה מרגש אותם

דאלאס חוגגת את הניצחון במשחק מספר 2 מול מינסוטה/מתוך טוויטר

מינסוטה שוב הייתה קרובה, אבל מה שקרה במשחקים 1 ו-2 בגמר המערב, קרה גם הלילה (בין ראשון לשני): ברבע הרביעי הוולבס פשוט לא הצליחו לעצור את קיירי אירווינג ולוקה דונצ'יץ', שהוליכו את דאלאס לניצחון 107:116 במשחק השלישי בדרך ליתרון 0:3 בסדרה.

ברבע האחרון דונצ'יץ' ואירווינג קלעו ביחד 21 נקודות, כשכל מינסוטה קלעה 20 בלבד. לוקה וקיירי היו עם 8 מ-10 מהשדה ביחד ברבע האחרון, בעוד מינסוטה רק 9 מ-20 (ו-1 מ-8 מהשלוש). בסך הכל הצמד של דאלאס כיכב עם 66 נקודות במצטבר (33 כל אחד), והם רחוקים ניצחון אחד מהעפלה לגמר ה-NBA לראשונה מאז 2011, כשדאלאס זכתה באליפות ההיסטורית עם דירק נוביצקי.

קיירי אירווינג, לוקה דונצ'יץ', שחקני דאלאס מאבריקס. רויטרס
קיירי אירווינג, לוקה דונצ'יץ', שחקני דאלאס מאבריקס/רויטרס

בסיום שחקני דאלאס החמיאו אחד לשני ופרגנו. "בגלל זה קוראים לו מר רבע רביעי, לא?", אמר דונצ'יץ' על אירווינג, "פשוט מדהים. זה הרגיש כאילו הוא קלע 20 נקודות ברבע האחרון. הוא נולד למצבי הקלאץ' האלה, אז אנחנו פשוט נותנים לו את הכדור".

דונצ'יץ' סיפר ש"בסיום אמרתי לקיירי 'אני עייף, שיט'. והוא אמר לי, 'ככה זה אמור להיות'. הוא מביא הרבה רוגע לקבוצה, ולי. מביא בגרות, אנחנו לומדים ממנו תמיד, הוא כל הזמן באנרגיה חיובית, הוא מדהים עבור הקבוצה הזאת, ברכה שהוא לצדנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לוקה דונצ'יץ' חוגג עם פי-ג'יי וושינגטון את הניצחון של דאלאס מאבריקס על מינסוטה. Cooper Neill, GettyImages
אנרגיות חזקות. דונצ'יץ'/GettyImages, Cooper Neill

מה הם אמרו אחד לשני בסיום? "שצריך עוד משחק אחד", אמר דונצי'יץ', "שוב דבר לא נגמר. יש להם קבוצה מדהימה, כלום לא גמור". לטענת הסלובני, "הם מנסים לעשות שמירה כפולה עליי, על קיירי, וזה מה שהופך אותנו לקבוצה טובה יותר. כולם נוגעים בכדור, כולם משחקים. זה ניצחון מדהים, הגענו לרגעי ההכרעה וביצענו את העבודה".

אירווינג: "אמרתי לחברים שחייבים להישאר ממוקדים, ידענו שמינסוטה תעשה את הריצות שלה, וזה בדיוק הסיפור בתחרותיות: לעשות את הדברים הקטנים כדי להציב את עצמך בעמדת ניצחון, וזה מה שעשינו. אנחנו חזקים, עמידים, יש לנו עומק, אנחנו בוטחים אחד בשני, ומזה גדלנו. אנחנו מבינים שהמשחק בידיים שלנו, ושצריך לקחת אותו". על הזוגיות עם לוקה: "הקשר בינינו יפהפה. אנחנו עובדים קשה, אבל אנחנו לא שווים בלי החברים בקבוצה. לפעמים אנחנו מתקשים, והם מרימים אותנו. זאת האווירה שבנינו כאן".

פרשן ESPN בריאן ווינדהרסט אמר ש"מינסוטה עשתה קצת התאמות בהגנה וסגרה את הצבע, אבל למען האמת, אין הרבה מה לעשות מול דונצ'יץ' ואירווינג כרגע. הם ניסו חילופים, שמירות כפולות, מקדניאלס עשה מול לוקה את ההגנה הכי טובה שאפשר - אבל הם פשוט כוכבים בשיאם, עם רמה התקפית הכי גבוהה".

צ'ארלס בארקלי השווה בין כוכבי דאלאס לכוכבי העבר הגדולים: "שחקנים כמו מייקל, קובי, סטף קרי, אתה לא יכול לעצור שחקנים גדולים באחד על אחד. אתם יכול לגרום להם לקחת זריקה קשה, לעבוד קשה, אבל בסוף הם ייקחו את הזריקה שהם רוצים".

מאמן דאלאס ג'יייסון קיד מכיר את הטענה של הפרשן סטן ואן גנדי, שמדובר בצמד שמרכיב את "הקו האחורי ההתקפי הכי טוב בהיסטוריה". כשנשאל מה הגדולה שלהם, אמר: "הבגרות שלהם, הכישורים שלהם, הם מתאימים. הם משחקים לצד שחקנים גדולים, לא אכפת להם להיות השחקן המשני. קיירי משחק בסבלנות, עם אנרגיה נכונה, הוא אוהב את דאלאס, מלמד את הצעירים. הדיון הזה, על הקו האחורי הטוב בהיסטוריה, הוא די קול. זה לא קורה הרבה.

"זה עובד, גם ללוקה. גם הוא די כישרוני. הוא לא פוחד מהרגע, לא פוחד למסור לקיירי, הוא יודע מה הוא מביא למגרש. בליגה הזאת להתקפה יש יתרון. ללוקה היו את ההזדמנויות במשחק 2, הלילה קיירי לקח את הזריקות הגדולות, כיף לראות את האמון שיש בין השניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully