וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן הבא של צ'לסי? הזאר: "יש לי חבר בקומו שיתאים"

אגדת הבלוז התייחס לפיטורי פוצ'טינו ("עצוב, עשה עבודה נהדרת"), הגיב לאפשרות שדה זרבי יגיע והציע בעצמו את עוזר מאמן העולה החדשה באיטליה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.5/ספורט1

לאחר עונה אחת בלבד, לא מוצלחת בלשון המעטה, עם סיום במקום השישי בטבלת הפרמיירליג וכרטיס לקונפרנס ליג, מאוריסיו פוצ'טינו וצ'לסי הודיעו על פרידה בשבוע שעבר. הארגנטינאי הגיע אחרי הרבה מאוד רכש תחת הבעלות של טוד בולי, אך זה לא תורגם על הדשא עם יכולת רעה רוב הזמן והחלטה על פרידה משותפת ותחילת המאמצים למצוא מאמן חדש שיעמוד על הקווים בסטמפורד ברידג' בעונה הבאה.

שמות רבים כבר עלו כאפשרות שיחליפו את פוצ'טינו, ולשחקנה האגדי לשעבר של צ'לסי, אדן הזאר, היה רעיון מרענן במיוחד מי יכול להיות המתאים ביותר לתפקיד: "יש לי את החבר הזה בקומו, הוא יכול להיות מאמן מצוין".

הבלגי התכוון כמובן לססק פברגאס, עוזר המאמן של קומו האיטלקית, עמה עלה לסרייה א' לראשונה מאז עונת 2002/3. הספרדי מוערך מאוד לאור ההצלחה באיטליה, אך כרגע לא קושר עם חזרה לבלוז.

ססק פברגאס, עוזר מאמן קומו. Jonathan Moscrop, GettyImages
הזאר רוצה לראות את חברו מימיו במדי הבלוז על הקווים בצ'לסי. פברגאס/GettyImages, Jonathan Moscrop

מלבד פברגאס, הזאר גם התייחס לפרידה של צ'לסי מפוצ'טינו והאפשרות שהמועמד הבכיר, רוברטו דה זרבי, יהיה המאמן הבא: "הייתי מעט עצוב, אני חושב שהוא עשה עבודה נהדרת. אני יודע כמה רוצים שצ'לסי תהיה בטופ 4, אבל זה חלק מהתהליך. הוא מאמן נהדר, אני רוצה לאחל לו בהצלחה בהמשך. דה זרבי? אולי, זאת אפשרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully