וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוריסיו פוצ'טינו עוזב את צ'לסי: "הקבוצה במקום טוב"

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 21:23

פוצ'טינו הפך למאמן החמישי שעוזב את הקבוצה בשנתיים תחת הבעלות החדשה, ויקבל גם הוא "פיצויים גדולים" אחרי העונה המאכזבת. רשימה של "מאמנים צעירים" מועמדים להחליפו

חגיגה אנגלית: כל שערי המחזור האחרון והמכריע של הפרמיירליג/ספורט1

מאוריסיו פוצ'טינו עוזב את צ'לסי בהסכמה הדדית לאחר שנפגש עם המנהלים הספורטיביים של המועדון פול ווינסטנלי ולורנס סטיוארט, ועם הבעלים השותף לשליטה בהדד אגבאלי ביממה האחרונה. "אני רוצה להודות להנהלת הקבוצה והצוות הניהולי על ההזדמנות להיות חלק מההיסטוריה של המועדון הזה", אמר פוצ'טינו. "הקבוצה במקום טוב כדי להמשיך להתקדם בפרמיירליג ובכדורגל האירופי גם בשנים הבאות".

על פי "טלגרף", פוצ'טינו הסכים לעזיבתו את צ'לסי הבוקר, לאחר ניתוח מקצועי העונה על ידי המועדון, שהחל ביום שני. "אין דם רע בין פוצ'טינו לצ'לסי", נטען, ובמועדון מיד יתחילו בחיפושים אחר "מחליף במאמן צעיר ומתקדם שאליו ייעדו".

מאוריסיו פוצ'טינו מאמן צ'לסי. רויטרס
היי, באיירן מינכן מחפשת מאמן. פוצ'טינו/רויטרס

לפי אותו דיווח בטלגרף, המועמדים המובילים כרגע לרשת את פוצ'טינו הם סבסטיאן הונס משטוטגרט, מיצ'ל מג'ירונה, קירן מקנה מאיפסוויץ' ואנסו מאסקה מלסטר. בסוכנויות ההימורים נקבו בשמו של האנזי פליק כפייבוריט לתפקיד, כשתומאס טוכל דורג שלישי. כזכור, בגרמניה נטען אמש כי מאמן באיירן מינכן היוצא סימן את צ'לסי ואת מנצ'סטר יונייטד כשני היעדים המועדפים עליו, ולפי "בילד", הראשונה מביניהן שתפנה אליו צפויה גם לזכות בו.

פוצ'טינו עוזב את צ'לסי אחרי שנה אחת מהחוזה לשנתיים, שחתם בקיץ שעבר, ויקבל כמובן פיצויים משמעותיים. עזיבתו של פוצ'טינו הופכת אותו למאמן השלישי שמאבד את עבודתו בבעלות הנוכחית של בוהלי אחרי תומאס טוכל וגראהם פוטר. ברונו סלטור אימן את צ'לסי למשחק אחד בעונה שעברה, לפני שפרנק למפארד לקח את האחריות הזמנית, כלומר בסך הכל חמישה מאמנים עבדו תחת הבעלים הנוכחיים של צ'לסי בשנתיים.

רצף של חמישה ניצחונות רצופים בתום העונה הציבו צ'לסי ופוצ'טינו במקום שמוביל לאירופה, והמועדון גם העפיל לגמר גביע הליגה ולחצי גמר הגביע האנגלי. עם זאת, למרות מכת הפציעות, צ'לסי אכזבה מאוד העונה, והמאמן משלם את המחיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully