וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתמאן הקדיש את הזכייה לזכר אביו. אנטטוקומפו החמיא

מאמן פנאתינייקוס התרגש עד כדי דמעות אחרי הניצחון בגמר הפיינל פור: "גאה ומאושר". כוכבה של מילווקי: "אתה מספר 1, הטוב ביותר. אשמח לשחק עבור מאמן כמוך". סלוקאס: "שמח בשביל יאנקופולוס והארגון הזה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.5/ספורט1

13 שנים עברו מאז הזכייה האחרונה של פנאתינייקוס באליפות אירופה. אז, זה היה באולם בברצלונה, בו היוונים גברו 70:78 על מכבי תל אביב והניפו בפעם השישית את גביע היורוליג. הערב (ראשון) הקבוצה של ארגין עתמאן ביצעה קאמבק ענק, ניצחה 80:95 את ריאל מדריד וזכתה בפיינל פור בפעם השביעית אחרי עונה הפכפכה ומטורפת.

למאמן הטורקי של פאו זו הייתה הזכייה השלישית בארבע השנים האחרונות במפעל, כשבפעמיים הקודמות זה היה עם אנאדולו אפס. בסיום, הוא התרגש וסיכם את הזכייה: "זה מדהים. יש לנו פה בערך 15 אלף אוהדים, זה מגיע להם ולנו. הייתה לנו עונה נהדרת. היום כבר פיגרנו ב-15 הפרש, אבל הצלחנו לחזור. אני מאוד שמח וגאה. איבדתי את אבא שלי לפני חודש. הוא היה איתי בכל הזכיות עם אנאדולו, עכשיו הוא איתי בלב פעם נוספת. תודה לכל האוהדים שלנו מיוון. תודה לכל אזרחי טורקיה שתמכו בי".

אפילו כוכבה של מילווקי באקס, יאניס אנטטוקומפו שהגיע לתמוך באחיו, פנה לעתמאן בסיום ואמר לו: "אתה המאמן מספר 1, הטוב ביותר. אשמח לשחק עבור מאמן כמוך".

מאמן פנאתינייקוס ארגין עתמאן מניף את גביע היורוליג עם קוסטאס סלוקאס. רויטרס
המאמן וה-MVP. עתמאן וסלוקאס/רויטרס

קוסטאס סלוקאס, שזכה ב-MVP של הפיינל פור, סיפר לאחר הנפת הגביע: "זאת תחושה מדהימה, לא יכול להסביר את זה. אני כל כך שמח וגאה בקבוצה שלי ובכל הארגון הזה שנקרא פנאתינייקוס. היה לנו משחק יוצא מן הכלל. לריאל מדריד יש כישרון עצום, אבל הצלחנו להישאר במשחק. אני שמח בשביל המאמן, בשביל יאנקופולוס ובשביל החברים שלי לקבוצה. אמרתי שנצטרך להיות אגרסיביים גם בהגנה וגם בהתקפה. לא הייתי הכי טוב בחצי הגמר, כי הייתי בחוץ במשך עשרה ימים וניסיתי למצוא את הקצב שלי, אבל היום כבר הרגשתי טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully