וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפיינל פור: ניק קלאתיס בדרך לקבוצה חדשה

מלך האסיסטים בתולדות היורוליג יעזוב את פנרבחצ'ה ויחתום לשנתיים במונאקו, לפי "באסקטניוז". אלי אוקובו יישאר בקבוצה מהנסיכות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.5/ספורט1

ניק קלאתיס היה זה שהעניק לפנרבחצ'ה את המקום בפיינל פור, עם שתי שלשות קלאץ' במשחק מספר 5 של סדרת רבע גמר הפלייאוף מול מונאקו. אחרי שסיים עם הטורקים במקום הרביעי, מלך האסיסטים של היורוליג בכל הזמנים בדרך לאותה מונאקו - כך על פי דיווח של כתב "באסקטניוז" דונטאס אורבונאס הערב (ראשון).

זמן קצר לאחר שפנרבחצ'ה הפסידה לאולימפיאקוס במשחק על המקום השלישי, פורסם כי קלאתיס צפוי לעזוב את קבוצתו של שרונאס יאסיקביצ'יוס ויעבור לנסיכות בחוזה לשנתיים. בעונה החולפת רשם הרכז היווני ממוצעים של 7.2 נקודות, 4.2 ריבאונדים ו-4.8 אסיסטים בקצת פחות מ-24 דקות למשחק.

זה לא המהלך המשמעותי היחיד שנרקם במונאקו, שכן על פי אותו דיווח, אלי אוקובו צפוי לחתום על חוזה לשנתיים נוספות. לפני כחודשיים דווח כי מייק ג'יימס, מלך הסלים בהיסטוריה של היורוליג כולה, אמור להישאר גם הוא במונאקו עד 2027, ככל הנראה בשכר של שלושה מיליון יורו בעונה, וכך למעשה יורכב קו אחורי אימתני במיוחד. מי שצפוי לעזוב ושמו נקשר לכוכב האדום בלגרד זהו ג'ורדן לויד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully