וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היוונית הפחות מוצלחת: אולימפיאקוס שלישית ביורוליג

היוונים סיימו דרכם בפיינל פור עם ניצחון 84:87 על פנרבחצ'ה, לפני זכייתה של פנאתינייקוס. ים מדר לא קלע ב-7 דקות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.5/ספורט1

במשחק המאוכזבות של פיינל פור היורוליג, אולימפיאקוס השיגה את המקום השלישי על חשבונה של פנרבחצ'ה בזכות ניצחון 84:87 הערב (ראשון). האדומים-לבנים קיוו שריאל מדריד תכניע בגמר את פנאתינייקוס, אבל נאלצו לראות את היריבה השנואה חוגגת זכייה ביורוליג לראשונה זה 13 שנים.

אולימפיאקוס ברחה לפלוס 9 כבר ברבע הראשון וסיימה אותו ביתרון של 7 נקודות אחרי שלשות של קוסטאס פפאניקולאו ושאקיל מקיסיק. לפני ההפסקה היא הספיקה להגדיל את ההפרש לדו-ספרתי וגם צעדה בפער כזה ברבע השלישי, אבל סקוטי ווילבקין וסרטאץ' שאנלי צלפו מרחוק וקליעות עונשין של דיישון פייר השלימו קאמבק ממינוס של 13 של פנרבחצ'ה. נייג'ל וויליאמס-גוס דאג להחזיר את היתרון ליוונים לפני תחילת הרבע הרביעי, בו שתי שלשות רצופות של אלק פיטרס הובילו בחזרה להפרש של 10 נקודות וסגרו עניין, למרות שווילבקין ניסה להשאיר את הטורקים בחיים.

אלק פיטרס, אולימפיאקוס. ODD ANDERSEN/AFP, GettyImages
אלק פיטרס הוביל את קלעי אולימפיאקוס/GettyImages, ODD ANDERSEN/AFP
שחקן פנרבחצ'ה סקוטי ווילבקין. ODD ANDERSEN/AFP, GettyImages
סקוטי ווילבקין התעורר במשחק לפרוטוקול אחרי חצי גמר חלש/GettyImages, ODD ANDERSEN/AFP

פיטרס סיים כקלע המוביל במשחק בכלל ובאולימפיאקוס בפרט, עם 20 נקודות שלצדן הוסיף 6 ריבאונדים, כשהוא קולע 5 שלשות מ-7 ניסיונות. וויליאמס גוס תרם 12 נקודות וניקולה מילוטינוב קלע את כל ה-10 שלו במחצית הראשונה, בנוסף ל-8 ריבאונדים במשחק כולו. פייר רשם 19 בפנרבחצ'ה, ווילבקין סיפק 16 עם 4 מ-6 מחוץ לקשת.

ים מדר, שלא שותף בארבעת המשחקים האחרונים ולא זכה לדקות בחמשת משחקי היורוליג הקודמים של פנרבחצ'ה, קיבל 7 דקות על הפרקט ולא הרים זריקה אחת. הרכז הישראלי מסר 2 אסיסטים וחסם זריקה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully