וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות: פ.ס.ז' על סף רכש, בארסה תמכור את ראפיניה?

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 18:01

אלופת צרפת תשלם כ-20 מיליון יורו לקרסנודאר עבור השוער סאפונוב, הברזילאי עשוי לעזוב כדי לפנות מקום ללואיס דיאס ושחקני רכש נוספים

תקציר: מילאן - סלרניטנה 3:3/ספורט1

עונת 2023/24 הגיעה לסיומה כמעט בכל רחבי אירופה והיורו בגרמניה מתקרב בצעדי ענק, ולכן אפשר לומר שהגיע זמן ההעברות. מדי יום אנו נפרסם את כל ההעברות הרשמיות והשמועות מסביב לעולם.

שמועות

* אשתו של אנחל די מריה פרסמה פוסט פרידה מחבריהם הטובים בבנפיקה, לקראת עזיבת הכוכב. בפורטוגל טוענים שהוא יחזור למולדתו ויסגור מעגל בקבוצת נעוריו רוסאריו סנטרל חרף האיומים על חייו וחיי משפחתו מצד משפחות פשע בעיר. נכתב כי בתור התחלה משפחתו לא תעבור לגור איתו, אלא למיאמי, ארצות הברית. בארגנטינה, לעומת זאת, מדווחים שהסיכוי שיעבור לרוסאריו קלוש - הוא מעוניין בכך, אך חושש מאוד לשלום המשפחה - ועל כן עשוי לחבור למסי, סוארס ושאר הכוכבים באינטר מיאמי.

* האנזי פליק ימונה למאמן ברצלונה ובספרד מדווחים שהוא מעוניין לצרף מספר שחקנים גרמנים לקבוצה, ביניהם יוזואה קימיש מבאיירן מינכן. עם זאת, נטען הבוקר על ידי פבריציו רומאנו כי פליק והמנהל המקצועי דקו בשלב זה לא שוחחו על מועמדים אפשריים ושכרגע לא התנהלו מגעים ראשוניים אפילו עם שחקנים.

* עוד בברצלונה, לפי "אס" במועדון ישקלו למכור את ראפיניה הברזילאי אם הדבר יסייע להם ברכישת לואיס דיאס, הקולומביאני של ליברפול שמצדה לא רוצה לשחררו. לידיעה המלאה

* בצרפת מדווחים כי מאטביי סאפונוב, שוער נבחרת רוסיה, סיכם את תנאיו בפריז סן ז'רמן ואמור להיות הרכש הראשון שלה לקראת העונה הבאה. הדאבליסטית הצרפתית מנסה להשלים את העסקה מול קרסנודאר, שתקבל עבורו כ-20 מיליון יורו, כולל בונוסים. הוא אמור להגיע במקום קיילור נבאס כדי לגבות את ג'אנלואיג'י דונארומה.

* וויליאן פאצ'ו האקוודוריאני של איינטרכט פרנקפורט מעורר עניין בליברפול. הבלם נרכש על ידי העיטים מאנטוורפן בקיץ שעבר תמורת 9 מיליון יורו ומחירו קפץ מאז פי כמה.

אנחל די מריה שחקן בנפיקה חוגג שער. רויטרס
בין ארגנטינה למיאמי. די מריה/רויטרס

* לפי * מירור", למרות שאל נאסר הסעודית מעוניינת בקווין דה בראונה, הבלגי צפוי להאריך את חוזהו במנצ'סטר סיטי.

* יריבתה של אל נאסר, אל הילאל, על פי דיווח בפורטוגל מתכוונת להגיש הצעת ענק עבור רפאל לאאו, שסעיף השחרור שלו עומד על 175 מיליון יורו. ספק אם כוכב מילאן יסכים לעבור לסעודיה, למרות הכסף הגדול.

* לפי התקשורת האיטלקית, המאמן אנטוניו קונטה על סף סיכום בנאפולי בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. קונטה לא אימן מאז שפוטר מטוטנהאם לפני למעלה משנה ואם יחתום, ישוב לאמן בסרייה A לראשונה מאז אינטר ב-2021.

* קוטיניו ישוב לברזיל? הקשר שמושאל מאסטון וילה לקטאר, במו"מ עם ואסקו דה גמא שמשוכנעת שתצליח לסכם על צירופו.

* ניוקאסל קרובה להשלים את צירופו של טוסין אדראביויו, בלם פולהאם שמסיים חוזה ויעבור ללא תמורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully