וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם עוזר מפתיע ומהפכה: התאריך שבו יוצג האנזי פליק

ברצלונה צפויה להכריז על המאמן הגרמני ביום שני, כאשר טיאגו אלקנטרה שחקן ליברפול עשוי לשמש כעוזרו. וגם: הכוכבים על הכוונת ואלו שצפויים לעזוב

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.5/ספורט1

צ'אבי יערוך היום (ראשון) את משחקו האחרון כמאמן ברצלונה, שתתארח אצל סביליה ותסיים עונה די מאכזבת מבחינתה שהסתיימה עם איבוד האליפות לריאל מדריד והדחה ברבע גמר ליגת האלופות על ידי פריז סן ז'רמן. זה כבר מזמן לא סוד שהאנזי פליק יהיה, ככל הנראה, המאמן הבא ועל פי הדיווחים ב-"SPORT" ממקורות אנונימיים, המאמן החדש של ברצלונה יחתום על חוזהו ביום שני.

המינוי של פליק כבר לא מפתיע, אבל העוזר שלו בהחלט כן. ב"אס" מדווחים שמי שעשוי לשמש כעוזרו של הגרמני יהיה לא אחר מאשר טיאגו אלקנטרה. שחקנה בן ה-33 של ליברפול בקושי שיחק בשנתיים האחרונות בגלל פציעה ובברצלונה עשויים למנות אותו לתפקיד עוזר המאמן בעיקר בשל העובדה שהוא גדל במועדון ומכיר אותו היטב.

מאמן נבחרת גרמניה, האנזי פליק. ANP, GettyImages
ישקם את ברצלונה? פליק/GettyImages, ANP

הסיבה שבברצלונה ממהרים עם המינוי של פליק היא שבמועדון מתכוננים לקיץ עמוס במיוחד עם הרבה שינויים בסגל. מי שמעמדו לבטח יתחזק בעקבות המינוי של פליק הוא רוברט לבנדובסקי, הסקורר הפולני ששיתף פעולה עם פליק בבאיירן מינכן כשהשניים היו שותפים גם ל-2:8 המשפיל של באיירן על ברצלונה בליגת האלופות.

אחרי שצ'אבי היה נחוש להחתים את ניקו וויליאמס לעמדת הקיצוני השמאלי, כעת אחרי שהמאמן עזב, המועמד עליו מפנטז דקו המנהל המקצועי הוא לואיס דיאס מליברפול. בכל מקרה, מי שעשוי להימכר כדי לממן את ההחתמות החדשות הוא ראפיניה הברזילאי. יוזואה קימיש מועמד בכיר לאייש את עמדת המגן הימני המיותמת וגם בקישור צפויים הרבה שינויים בבארסה הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully