וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניצחון ששינה הכל? "מחזיק אצבעות שטן האח ימשיך ביונייטד"

רוי קין טוען שההולנדי עשה מספיק כדי לקבל צ'אנס נוסף, אך בממלכה לא השתכנעו: "אוהדי היריבות מתפתללים לכך, נכשל פעם אחר פעם"

תקציר גמר גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 2:1/ספורט1

כנגד כל הסיכויים וההערכות, הפתיעה אמש (שבת) מנצ'סטר יונייטד את מנצ'סטר סיטי בגמר הגביע האנגלי, ניצחה 1:2 וסיימה עוד עונה קשה בטעם טוב. למרות ההפתעה הגדולה, בממלכה מעריכים שזה היה אקורד הסיום של אריק טן האח במועדון, וזה אכן נראה טעון למדי בסיום. "אם לא ירצו אותי, אלך למקום אחר לזכות בתארים כי זה מה שאני עושה במשך כל הקריירה", אמר.

אגדת העבר של המועדון רוי קין דווקא חושב שההולנדי עשה מספיק כדי לשמור על משרתו. "אני לא יודע אם החלטה כבר התקבלה, אבל הלחץ ברור לכולם", אמר. "הוא עשה את עבודתו כשניצח את סיטי, אני מחזיק אצבעות שימשיכו איתו. היתה לי הרגשה שיונייטד תזכה. הם המשיכו להשתפר גם בליגה וזו הציפייה מהם. זו היתה הופעה קלאסית של יונייטד".

כך הגיב הבעלים סר ג'יף רטקליף לשאלת מיליון הדולר

עם זאת, לא כולם מסכימים עם קין. שחקן העבר דני מרפי הופתע שטן האח בכלל שרד עד גמר הגביע: "האוהדים של היריבות מתפללים שיישאר, הוא נכשל פעם אחר פעם והגמר לא צריך להיות מספיק כדי לשכנע את הבוסים להפוך את החלטתם. אני אהיה בהלם אם לא יבצעו שינוי. הוא קיבל את התפקיד מוקדם מדי בקריירה והוא לא התשובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully