וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטלין קלארק כבר מודה שהלחץ משפיע, ומשהו אצלה "עצוב"

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 10:42

בזמן שהטענות לאיבה נגדה נמשכות, כוכבת הכדורסל הכי לוהטת בארה"ב מודה שרכבת ההרים שבה היא חיה זה דבר "די עצוב לפעמים"

דאלאס חוגגת את הניצחון במשחק מספר 2 מול מינסוטה/מתוך טוויטר

קייטלין קלארק כבר מתחילה להרגיש את הלחץ, והוא לא קל. בסוף השבוע השיגה ניצחון ראשון ב-WNBA אחרי חמישה הפסדים, וכשנשאלה איך התחושה, היא צחקקה מעט, אבל מיד התעשתה ואמרה: "לא, אני רצינית לגמרי".

החודשיים האחרונים שלה, לדבריה, "היו בהחלט מערבולת של רגשות", עם העפלה למשחק האליפות עם אוניברסיטת איווה ושבירת כל שיאי המכללות - בשנה שבה כל אולם שבו שיחקה היה מפוצץ עד אפס מקום כשהבאזז סביב קלארק עבר מעיר לעיר - ולאחר מכן המעבר ל- WNBA בתור הבחירה מספר 1 בדראפט ופתית עונה במאזן 5:0 שהבהיר שעדיין נדרשות מבחינתה התאמות.

קייטלין קלארק, שחקנית אינדיאנה פיבר. GettyImages
יש גם רגעים יפים. קלארק/GettyImages

ולמרות שהיא טוענת ש"לא הייתי מחליפה את זה בחיים", היא גם מודה שזה קשה ומוזר. היא קלעה 11 נקודות והוסיפה 10 ריבאונדים - כמו גם שלשה חשובה בקלאץ' בסוף הרבע הרביעי - ועזרה לקבוצתה אינדיאנה פיבר לנצח את לוס אנג'לס ספארקס 73:78 בין שישי לשבת.

"בכנות, אני מרגישה שאני מדברת עם התקשורת יותר ממה שאני מדברת עם המשפחה שלי... וזה באמת די עצוב, במובן מסוים", אמרה קלארק, בעודה מציינת שהאמירה שלה לא הייתה מוגזמת. "זה הרבה עבור מישהו בן 22. זה יכול להיות קשה לפעמים".

קלארק ענתה על שאלה על חודש המודעות לבריאות הנפש, כאשר ברור שיש עליה לחץ עצום, כשכולם מדברים עליה, לטוב ולרע, ועל התפקיד שלה בצמיחה המדהימה של הליגה. מוקדם יותר השבוע, לאחר ששיקגו סקיי ניצחה את ניו יורק ליברטי, אנג'ל ריס (מי שהייתה יריבתה הגדולה של קלארק במכללות, וכוכבת בפני עצמה) כתבה בפוסט שנמחק מאז ב-X, כי הצמיחה של הליגה היא הרבה יותר מקלארק. "לא הכל רק בגלל שחקנית אחת שהצטרפה לטיסת הצ'רטר שלנו", כתבה אז ריס, וכאמור, מחקה.

הפרשן צ'ארלס בארקלי תקף את הנשים ה"קטנוניות" שביקרו את קלארק על רקע ההייפ סביבה והצמיחה של הליגה - כמו הוספת מטוסי שכר לשחקניות - שבאו בעקבותיה ל-WNBA. "אני מרחם על כל אלה ששונאות אותה", אמר בארקלי. גם זה כמובן עורר סערה, כששחקניות רבות הכחישו את הטענה הזאת, שמועלית לא פעם, ומכחישות שיש איבה כלפי קלארק. "אני חושבת שהנרטיב הזה של כולם שונאים את קייטלין קלארק, אפילו את העניין עם שחור-לבן - תרדו מזה", אמרה המאמנת הראשית בקי האמון, "זה לא קורה".

עוד בוואלה!

שוברת שיאים, מעוררת גזענות ומקבלת בראש: קייטלין קלארק משגעת את ארה"ב

לכתבה המלאה

ובכל זאת, לא היה פשוט לקלארק להיכנס לליגה, עם הרבה איבה סביבה, וכמובן מצלמות לכל מקום שהיא הולכת. עד עתה היא רושמת ממוצעים של 16.7 נקודות, 6.2 אסיסטים ו-5.5 ריבאונדים למשחק. "זו העבודה שלי. זה מה שאני אוהבת לעשות. אני אף פעם לא רוצה להפסיד את הכיף של המשחק", אמרה קלארק, "ולילות כמו הערב רק מזכירים לי למה אני אוהבת לשחק כדורסל ולמה התחלתי לשחק כדורסל, כי אתה מנצח ואתה יורד מהמגרש ויש כל כך הרבה ילדים צעירים שפשוט צועקים את שמך ואוהבים לראות אותך.

"אני חושבת שהדברים הקטנים מזכירים לי כל יום למה אני עושה את זה ולמה אני אוהבת את זה, ואני חושבת שהדבר הגדול ביותר הוא בריאות הנפש, זה חשוב מאוד. זה חשוב לספורטאים מקצוענים, זה חשוב לספורטאים-סטודנטים, חשוב לכל אדם בעולם הזה להרגיש שיש לו עם מי לדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully