וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוס בכה בפרידה מהברנבאו והודה: "התגובה של ילדיי הרסה אותי"

קשרה של ריאל מדריד ערך הופעה האחרונה מול הקהל הביתי לפני הפרישה, והתקשה להסתיר את הדמעות: "זה הבית שלי". אנצ'לוטי הצהיר: "שחקן היסטורי ואחד הגדולים, אגדה"

ריאל מדריד נפרדה אתמול (שבת) כמעט באופן רשמי ולפחות מהקהל הביתי מאחד השחקנים הגדולים בתולדות הקבוצה. טוני קרוס ערך את ההופעה הביתית האחרונה שלו במחזור הסיום של הליגה הספרדית, כשהאלופה סיימה ב-0:0 עם בטיס. עוד לפני שריקת הפתיחה, השחקנים והקהל הכינו קבלת פנים ראוייה לקשר האגדי שהודיע כי האחרי היורו הקרוב עם נבחרת גרמניה, יתלה את הנעליים ויפרוש ממשחק פעיל.

הקשר קיבל מחיאות כפיים סוערות כשהוחלף על ידי דני סבאיוס והעביר את סרט הקפטן הלאה, כאשר על הספסל המתינו לו ילדיו, דבר שגרם לו לפרוץ בבכי: "זה לא פשוט, אני רק יכול להודות לריאל מדריד. נהנתי פה במשך עשור, זה הבית שלי. התגובה של הילדים שלי שבכו על הספסל פשוט הרסה אותי, לא הצלחתי לעצור את הדמעות. ניסיתי להיות חזק עבורם, אבל לא הצלחתי".

גם מאמנו של קרוס, קרלו אנצ'לוטי, ידע לתת את הכבוד לאחד השחקנים הגדולים שאימן: "טוני קרוס הוא אגדה, הגיעה לו הפרידה המכובדת הזאת. הוא שחקן היסטורי בריאל מדריד ואחד הגדולים אי פעם".

שחקני ריאל מדריד מניפים את טוני קרוס. GettyImages
פרידה מאגדת כדורגל. טוני קרוס/GettyImages

הגרמני בן ה-34 רשם עד היום 463 הופעות במדי הבלאנקוס, בהן כבש 28 שערים ובישל עוד 98. במהלך התקופה שלו בריאל, הוא זכה 4 פעמים בליגת האלופות, 5 פעמים בגביע העולם למועדונים, 4 פעמים בגביע הסופר קאפ האירופי, 4 פעמים באליפות ספרד, 4 פעמים בסופר קופה הספרדי ועוד פעם אחת בגביע המלך הספרדי. בשבת (22:00), הוא יוכל להניף את גביע ליגת האלופות בפעם החמישית בריאל והשישית בקריירה כשהאלופה הספרדית תתמודד נגד בורוסיה דורטמונד בגמר ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully