וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד נפרדה מקרוס ונאצ'ו, האלופה סיימה ב-0:0 עם בטיס

עודכן לאחרונה: 25.5.2024 / 23:58

הבלאנקוס חתמו את העונה בתיקו ללא שערים עם טקסי פרידה מהקשר הפורש והבלם, שבוע לפני גמר האלופות. סורלות נפצע ואיבד את הפיצ'יצ'י לדובביק ב-1:1 עם אוסאסונה. אתלטיקו מדריד ניצחה 0:2 את ריאל סוסיאדד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.5/ספורט1

מחזור הנעילה בספרד נמשך היום (שבת) עם חמישה משחקים כשבמוקד: ריאל מדריד נפרדה מטוני קרוס ונאצ'ו פרננדס ב-0:0 עם בטיס, שבוע לפני גמר ליגת האלופות. אתלטיקו מדריד גברה 0:2 על ריאל סוסיאדד. במשחק המוקדם אוסאסונה נפרדה ב-1:1 עם ויאריאל. אלמריה כתשה 1:6 את קאדיס בקרב בין שתי היורדות.

טוני קרוס ריאל מדריד. GettyImages
נפרד מאוהדי ריאל מדריד. קרוס/GettyImages

ריאל מדריד - ריאל בטיס 0:0

שבוע לפני שהיא תפגוש את בורוסיה דורטמונד בגמר ליגת האלופות, ותנסה להשלים זכייה 15 במספר בתואר היוקרתי ביותר באירופה ובדאבל חלומי, ריאל מדריד נפרדה הערב משניים מכוכביה בשנים האחרונות. הראשון, ואולי הגדול יותר, הוא טוני קרוס שגם יפרוש מכדורגל אחרי טורניר היורו הקרוב. השני הוא נאצ'ו פרננדס, אחד הבלמים הוותיקים בקבוצה שגם הפך לאחד הקפטנים בשנים האחרונות. על הדשא לא היו יותר מדי אירועים בתיקו ללא שערים ששם את ריאל על 95 נקודות בסיום העונה בליגה הספרדית ועם הפסד בודד בלבד. כעת, השניים ייפרדו מהבלאנקוס בגמר האלופות, אחרי הפרידה המרגשת מהסנטיאגו ברנבאו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נאצ'ו פרננדס ריאל מדריד. GettyImages
גם הוא נפרד מהקהל הביתי. נאצ'ו/GettyImages
אלכסנדר סורלות ויאריאל. רויטרס
אחרי הרביעייה במחזור הקודם, נפצע ואיבד את הבכורה בראש טבלת מלכי השערים. אלכסנדר סורלות/רויטרס

אוסאסונה - ויאריאל 1:1

אחרי שכבש לא פחות מרביעייה ב-4:4 המשוגע מול ריאל מדריד, אלכסנדר סורלות ראה את ארטיום דובביק כובש אמש שלושער ועוקף אותו בקרב על הפיצ'יצ'י (מלך השערים). סורלות היה צריך להגיב עם צמד כדי לעקוף אותו ולסיים את העונה כמלך השערים, אלא שלרוע מזלו הוא נפצע והוחלף בדקה ה-17 על ידי חוסה לואיס מוראלס. אנטה בודימיר, עוד חלוץ שנהנה מעונה פורייה במיוחד, העלה את המארחים ליתרון (30) עם שערו ה-17 העונה, אבל אותו מוראלס שהחליף את סורלות קבע חלוקת נקודות (57).

סמואל לינו חוגג שער לזכות אתלטיקו מדריד. רויטרס
סיימו בטעם טוב. לינו/רויטרס

ריאל סוסיאדד - אתלטיקו מדריד 2:0

במשחק לפרוטוקול בלבד, אחרי שהשתיים הבטיחו את המקומות 4 (אתלטיקו) ו-6 (סוסיאדד), הקולצ'ונרוס סיימו את העונה עם שלוש נקודות נוספות. סמואל לינו כבש ראשון בדקה התשיעית וריינילדו מנדאבה חתם בתוספת הזמן (90+3). סאול ניגס עוד הורחק בצהוב שני בדקה ה-90+1, אבל זה לא הספיק לבאסקים שלא הצליחו לשוב למשחק.

seperator

משחקים נוספים

אלמריה - קאדיס 1:6

ראיו וייקאנו - אתלטיק בילבאו 1:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully