וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ על החתימה הצפויה של קומפני בבאיירן: "מגיע להם הטוב ביותר"

עוד לפני גמר הגביע האנגלי, נשאל מנג'ר סיטי על המעבר של שחקנו לשעבר לבווארים ועל אפשרות שיחזור בעתיד לסיטי: "כמובן שישוב"

תקציר גמר גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 2:1/ספורט1

וינסנט קומפני הוא המאמן החדש של באיירן מינכן. שחקן העבר של מנצ'סטר סיטי ששיחק במועדון בין השנים 2016-2019, צפוי לחתום על חוזה עם הקבוצה מבוואריה עד 2027.

לפני גמר הגביע האנגלי בו הפסידה סיטי ליריבתה העירונית 2:1 ופספסה דאבל שני ברציפות, התראיין פפ גווארדיולה וחווה דעתו על החתימה הצפויה.

"זה עדיין לא סגור. אבל אני שמח שהקשר הזה מתקיים. אני מעריך את ויני מאוד. הירידה שלו עם ברנלי לא משחקת תפקיד מבחינתי", אמר פפ על קומפני, "זה בגלל מה שהרגשתי כששיחקנו נגדו, ואני מכיר אותו קצת. אני מעריך אותו מאוד, את האישיות שלו, את העבודה שלו, הידע שלו בכדורגל, את הדרך בה הוא מתמודד עם התקשורת, המון דברים".

קומפני היה הקפטן של סיטי ושיחק תחת המאמן הספרדי, שבעצמו אימן בבאיירן בעבר: "אני אוהב את באיירן. מגיע להם לקבל את הטוב ביותר. אני אוהב את באיירן מכמה סיבות, אבל מעל הכל בגלל האנשים שעובדים שם. אני מקווה שהם יקבלו את ההחלטה הטובה ביותר. אם הם חושבים שוינסנט הוא האדם המתאים, אז יש להם בחור שהם יכולים לתמוך בו ללא תנאים".

מאמן ברנלי, וינסנט קומפני. Catherine Ivill - AMA, GettyImages
המאמן הספרדי מעריך אותו מאוד. קומפני/GettyImages, Catherine Ivill - AMA

פפ גם סבור שקומפני יחזור בעתיד לסיטי בקונסטלציה כזו או אחרת: "כן, כמובן שהוא יחזור! זה יקרה. אבל בתקווה שלאחר תקופה ארוכה ומוצלחת בבאיירן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully