וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ירו כבש בהופעת הפרידה ממילאן, סלרניטנה סחטה 3:3 דרמטי

הצרפתי נפרד מהרוסונרי בתיקו של סגנית האלופה. סנדרו השווה את שיאו של נדבד במשחקו האחרון ביובנטוס שניצחה 0:2 את מונצה

תקציר ניצחונה של יובנטוס 0:2 על מונצה/ספורט1

עונת 2023/24 בליגה האיטלקית מתקרבת לסיומה, והערב (שבת) הייתה זו יובנטוס שבמשחק האחרון שלה ניצחה 0:2 את מונצה ועלתה למקום השלישי. היא תישאר בו כל עוד אטאלנטה לא תנצח את טורינו ולאחר מכן את פיורנטינה במשחק ההשלמה. סגנית האלופה מילאן נפרדה מאוליבייה ז'ירו שכבש ב-1:3 על סלרניטנה, שון וייסמן היה מחוץ לסגל.

יובנטוס - מונצה 0:2

משחקו השני והאחרון של בלם העבר פאולו מונטרו כמאמן זמני הסתיים בניצחון, אחרי הקאמבק מ-3:0 ל-3:3 מול בולוניה במשחק הקודם ולא פחות משש תוצאות תיקו רצופות. סמואל בירינדלי, הבן של מגן העבר אלסנדרו ששיתף פעולה עם מונטרו בימים הגדולים של יובה בשנות ה-90', כמעט כבש בדקות הפתיחה ולאחר מכן מתיאה פרין מנע מאנדראה קולפאני לכבוש. ניקולו פאג'ולי פתח לראשונה אחרי שמונת חודשי ההרחקה בגין מעורבותו בהימורים לא חוקיים והתכבד בבישול השער המרגש של אלכס סנדרו, שהציג את הגביע אחרי הזכייה ונפרד מיובנטוס כשיאן ההופעות מבין השחקנים הזרים (327, כמו פאבל נדבד האגדי). הברזילאי נגח לרשת בדקה ה-28, שתי דקות אחרי שפדריקו קייזה כבש מזווית קשה בעזרת הרגל של דנילו ד'אמברוזיו. המחליף אלסיו זרבין הורחק משורות מונצה בדקת הסיום.

אלכס סנדרו שחקן יובנטוס מציג את הגביע האיטלקי. רויטרס
הציג גם את הגביע. אלכס סנדרו/רויטרס

מילאן - סלרניטנה 3:3

סיום העונה של סגנית האלופה העיב על הפרידה מסטפנו פיולי ואוליבייה ז'ירו שרשמו את משחקם האחרון בקבוצה במחזור הסיום. הסן סירו קיבל בברכה בעיקר את החלוץ הצרפתי שראה את רפאל לאאו כובש בדקה ה-22 ומעניק יתרון לרוסונרי. כעבור חמש דקות החלוץ הצרפתי נפרד כבש מקרוב את השני והיה נראה שמילאן בדרך לטיול על חשבון נועלת הטבלה. סימי נגח בעוצמה את השער המצמק בדקה ה-64, אבל דוידה קלאבריה נגח בעצמו את השלישי של המארחת שכבר חגגה שלוש נקודות אחרונות. הדרמה החלה בדקות הסיום כשג'וניור סמביה כבש בכדור חוזר בדקה ה-87, ולאחר שתי דקות סימי השלים צמד והשווה ל-3:3 דרמטי שסיים את העונה של היורדת בטעם מעט טוב יותר. שון וייסמן היה מחוץ לסגל.

עוד בוואלה!

רוצים להוזיל הוצאות משפחתיות? חבילת סלולר משתלמת במיוחד!

לכתבה המלאה
שחקני מילאן חוגגים עם אוליבייה ז'ירו. GettyImages
נפרד עם שער. ז'ירו/GettyImages

צפו ב-3:3

תקציר: מילאן - סלרניטנה 3:3/ספורט1

ראשון במחזור הסיום:

אטאלנטה - טורינו
נאפולי - לצ'ה
אמפולי - רומא
פרוזינונה - אודינזה
ורונה - אינטר
לאציו - ססואולו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully