וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן האח: "לא יודע אם זה היה משחקי האחרון". פרננדש אישר שימשיך

מאמנה של מנצ'סטר יונייטד טרם הכריז על עתידו, אך הקפטן הודיע כי ישחק לפחות עונה נוספת במועדון. מאינו וגרנאצ'ו עם נתון שלא נרשם מאז ימי רונאלדו: "אף אחד לא האמין בנו"

תקציר גמר גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 2:1/ספורט1

בשנה שעברה מנצ'סטר סיטי גברה 1:2 על מנצ'סטר יונייטד בגמר הגביע האנגלי, כל הדרך לטרבל היסטורי. הערב (שבת) הקבוצה של אריק טן האח נקמה ביריבה העירונית עם תוצאה זהה, הפעם לטובתה, בדרך לזכייה מספר 13 בתואר הוותיק ביותר בעולם הכדורגל. בשחזור גמר ראשון מאז 1885, השדים האדומים נהנו משערים של אלחנדרו גרנאצ'ו וקובי מאינו הצעירים, כשמנגד שער מצמק ומאוחר של ז'רמי דוקו לא סייע לפפ גווארדיולה, שיתנחם בתואר האליפות.

עבור יונייטד, הזכייה העניקה לה הכרטיס לליגה האירופית בעונה הבאה, עם התואר השני של ההולנדי על הקווים. בכך לטן האח יש יותר תארים ביונייטד בשנתיים מאשר מיקל ארטטה בחמש עונות בארסנל. מאמנה של יונייטד הפך גם לשני לנצח את סיטי של גווארדיולה בגמר מקומי.

בסיום המשחק אמר: "אני לא יודע אם זה היה המשחק האחרון שלי על הקווים במנצ'סטר יונייטד".

ברונו פרננדש, שהיה ספק אם ישאר ביונייטד, אישר כי ימשיך בקבוצה ואמר לאחר שריקת הסיום: "זאת היתה עונה ארוכה וקשה. זאת היתה ההזדמנות האחרונה שלנו להשאיר משהו חיובי. היינו כאן בעונה שעברה ולא היינו מספיק טובים כדי להניף את הגביע, העונה זה עבד לנו".

אריק טן האח מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
עצר את הרצף המדהים של סיטי. טן האח/GettyImages

כובשי השערים הפכו לראשונים מאז כריסטיאנו רונאלדו ב-2004 להיות בני העשרה אשר כובשים עבור השדים האדומים בגמר הגביע: "זה הכל עבורנו", אמר מאינו. "ההכנות למשחק היו מדהימות. הראינו שאנחנו יכולים להתחרות מולם ולנצח גם משחקים".

"זאת הרגשה מדהימה, אף אחד לא האמין בנו", הוסיף גרנאצ'ו. "מאינו הוא השחקן הטוב ביותר בסגל שלנו וגם הצעיר ביותר. אנחנו גם חברים טובים, אני שמח מאוד בשבילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully