וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקה ה-93: אמפולי שרדה בסרייה A, פרוזינונה ירדה

ניאנג קבע 1:2 על רומא בתוספת הזמן, אודינזה של קנבארו ניצחה 0:1 את פרוזינונה ששוב נשרה אחרי עונה אחת. אטאלנטה מנעה נציגה איטלקית שישית בליגת האלופות

תקציר משחק הירידה של פרוזינונה לליגת המשנה האיטלקית: הפסד ביתי 1:0 לאודינזה ששרדה בסרייה A/ספורט1

מחזור הסיום בסרייה A ננעל הערב (ראשון) עם דרמה גדולה בתחתית, בסיומה אמפולי שרדה בדקה ה-93 יחד עם אודינזה, שהורידה את פרוזינונה לליגת המשנה. אטאלנטה מנעה נציגה שישית של איטליה בליגת האלופות לאחר שהביסה 0:3 את טורינו ועלתה למקום הרביעי על חשבון בולוניה, כשיש לה עוד משחק חסר (מול פיורנטינה) והיא יכולה לעבור גם את יובנטוס. הנפגעת היא רומא שתסתפק בליגה האירופית בלבד.

אלופה: אינטר
איתה בליגת האלופות: מילאן, יובנטוס, אטאלנטה, בולוניה
ליגה אירופית: רומא, לאציו
קונפרנס ליג: פיורנטינה/טורינו*

עלו: פארמה, קומו, מנצחת הפלייאוף (קרמונזה או ונציה)
ירדו: פרוזינונה, ססואולו, סלרניטנה
מלך השערים: לאוטרו מרטינס (אינטר) - 24

* פיורנטינה תעלה לליגה האירופית אם תנצח בגמר הקונפרנס ליג ביום רביעי באתונה את אולימפיאקוס, ואז טורינו תרוויח את הכרטיס לקונפרנס.

רפאל טולוי מציג לאוהדי אטאלנטה את גביע הליגה האירופית. רויטרס
גם תואר וגם טופ 4. רפאל טולוי מציג לאוהדי אטאלנטה את גביע הליגה האירופית/רויטרס

אטאלנטה - טורינו 0:3

מחזיקת הליגה האירופית הטרייה לא התחשבה ברצונות של הכדורגל האיטלקי, כאשר הישארות שלה במקום החמישי הייתה מאפשרת לרומא להיכנס גם היא לליגת האלופות מהמקום השישי. ג'אן פיירו גאספריני המשיך עם הטרידנטה ההתקפי שהביא את הניצחון על לברקוזן וקיבל תמורה הולמת: ג'אנלוקה סקמאקה כבש בסיבוב נהדר בדקה ה-26 אחרי בישול של שארל דה קטלארה, וכובש השלושער מהגמר בדאבלין, אדמולה לוקמן, הרשית שתי דקות לפני סיום המחצית. מריו פשאליץ' חתם את התוצאה עם פנדל בדקה ה-70. טורינו התשיעית תהיה בקונפרנס ליג רק אם פיורנטינה תזכה במפעל (פוגשת בגמר את אולימפיאקוס) ותישאר במקום השמיני בליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אמבאיי ניאנג שחקן אמפולי לפני ג'אנלוקה מאנצ'יני שחקן רומא. Image Photo Agency, GettyImages
הציל את אמפולי בתוספת הזמן. אמבאיי ניאנג/GettyImages, Image Photo Agency

אמפולי - רומא 1:2

דוידה ניקולה, שחילץ את אמפולי מהמקום האחרון ורצה עוד מסע הישרדות מופלא אחרי שהציל בעבר את קרוטונה, סלרניטנה וטורינו, נדרש לחכות עד לתוספת הזמן כדי לעמוד שוב באתגר. רומא גילתה ספורטיביות ומחקה יתרון של מתאו קנצ'ליירי בדקה ה-13 עם שוויון אחרי נגיחה מקרוב של חוסם עוואר בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל המארחת לחצה, נעצרה אצל מילה סבילאר והקורות, ובדקה ה-93 קנצ'ליירי בישל למחליף אמבאיי ניאנג שהכריע עם שערו השישי בחצי עונה. אמפולי ממשיכה לעונה רביעית רצופה בליגה הבכירה.

צפו בתקציר: אמפולי שרדה אחרי ניצחון על רומא

תקציר: אמפולי - רומא 1:2/ספורט1
שחקני אודינזה חוגגים עם קינן דייויס. רויטרס
שער בכורה ברגע המושלם. קינן דייויס/רויטרס

פרוזינונה - אודינזה 1:0

מי שעוד השלים מסע הישרדות הוא פאביו קנבארו, שהוציא את אודינזה מבור עמוק ומנע ירידה אחרי 29 שנים רצופות בסרייה A. זוכה כדור הזהב בעבר הפסיד רק בדקות ההשלמה של המשחק מול רומא (הופסק אז בגלל התמוטטותו של אוון אנדיקה) ופרט לכך רשם שלוש תוצאות תיקו, כולל 1:1 סופר-דרמטי אצל אמפולי במחזור הקודם, ושני ניצחונות חוץ על יריבות לתחתית. את שער ההישארות הוא קיבל מהמחליף האנגלי קינן דייויס, שנכנס לאחר ההפסקה וכבש בסיבוב בדקה ה-76. פרוזינונה נלחצה וידעה ששער של אמפולי במקביל יחזיר אותה לליגת המשנה תוך שנה אחת בלבד כמו בשני הביקורים הקודמים (2016 ו-2019), ובתוספת הזמן קיבלה את הבשורה המרה. הקבוצה שהתחילה את המחזור במקום ה-16, מסיימת אותו מתחת לקו האדום יחד עם ססואולו וסלרניטנה.

פאביו קנבארו מאמן אודינזה. Image Photo Agency, GettyImages
המושיע. פאביו קנבארו/GettyImages, Image Photo Agency

ורונה - אינטר 2:2

יותר מ-32 שנים חלפו מאז הפעם האחרונה בה ורונה גברה על אינטר בליגה. זה קרה ב-0:1 ביתי בפברואר 1992, והיה קרוב הפעם אחרי שטיג'אני נוסלין כבש (16) והחזיר בישול לחברו הסלובקי תומאש סוסלוב (32), אבל מרקו ארנאוטוביץ' שהבקיע את הראשון בדקה ה-10, השלים צמד בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ומנע הפסד של האלופה. במשחק הראשון מאז חילופי הבעלים, רצף שבעת הניצחונות של הנראזורי על ורונה נבלם.

לאציו - ססואולו 1:1
ללאציו: מתיאה זקאני (60). לססואולו: מתיאה ויטי (66)

נאפולי - לצ'ה 0:0

צפו בתקציר: האלופה אינטר סיימה עונה ב-2:2 אצל ורונה

תקציר: ורונה - אינטר 2:2/ספורט1

בשישי סיימה בולוניה את העונה עם הפסד 2:0 לגנואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully