וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות החליטה: עוזר במשרה מלאה ועוזר לפי שעות. שלח מועמד

25.5.2024 / 11:45

שבועיים למשחקו הראשון כמאמן הנבחרת, בן שמעון עדיין לא הכריע מי יהיו עוזריו. לצד מאטוביץ' וגל כהן, גם שמו של בלם העבר מוזכר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.5/ספורט1

אחרי אישורו כמאמן הנבחרת הלאומית בישיבת מזכירות ההתאחדות לכדורגל שנערכה שלשום, יקיים מחר רן בן שמעון מסיבת עיתונאים כמאמן הנבחרת הנכנס וידבר לראשונה על האתגר שמחכה לו ב-4 השנים הקרובות.

כזכור, לבן שמעון ולנבחרת הלאומית מצפים צמד משחקים כבר בעוד כשבועיים מול נבחרות הונגריה ובלארוס. שני המשחקים הידידותיים ייערכו בבודפשט.

בן שמעון טרם הכריע בסוגיית העוזרים שלו, אבל על דבר אחד יש הכרעה בהתאחדות לכדורגל. העוזר הראשון יעבוד במשרה מלאה והשני יזכה לתשלום על פי שעות עבודה.

אם היה די ברור עד לפני כמה ימים שהעוזרים יהיו דושאן מאטוביץ' וגל כהן, הרי שבימים האחרונים נוספו עוד שמות למועמדים וביניהם אמיר שלח, שעשוי להיות בצוות של בן שמעון.

רן בן שמעון מאמן א.א.ק לרנקה. א.א.ק לרנקה, אתר רשמי
מי יסייע לו? רן בן שמעון/אתר רשמי, א.א.ק לרנקה

כפי שפורסם כאן שלשום, בהתאחדות לכדורגל הוחלט כי 29 השחקנים שזומנו לסגל המלא של הנבחרת האולימפית לקראת המשחקים האולימפיים בפריז, לא יוכלו לקבל זימון לנבחרת הלאומית של בן שמעון במשחקים עוד שבועיים.

המשמעות המיידית היא שבן שמעון יצטרך לבחור סגל לשני המשחקים בעוד כשבועיים ללא השחקנים מהנבחרת של גיא לוזון, ויש רבים משם שמקומם גם בנבחרת הבוגרת. כמו כן, הוא יאלץ להסתדר גם ללא שחקנים רבים שסיימו עונה ארוכה ומתישה, וזקוקים למנוחה והתאוששות ולא להתכנסות מיידית של הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully