וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משימת חיי": רן בן שמעון מונה למאמנה החדש של נבחרת ישראל

עודכן לאחרונה: 23.5.2024 / 13:27

חברי מזכירות ההתאחדות לכדורגל אישרו את ההמלצה של היו"ר שינו זוארץ. הופעת הבכורה של בן שמעון על הקווים תהיה ב-8 ביוני מול הונגריה: "יש לי אמונה גדולה בתוצרת המקומית ובכדורגל שנציג". מאטוביץ' וגל כהן ישמשו כעוזריו

שון גולדברג מדבר לאחר נחיתת נבחרת ישראל/צילום: אבי רוקח עורך וידאו: שירן גולן

למעלה מחודש וחצי מאז הסיכום, מינויו של רן בן שמעון למאמנה החדש של נבחרת ישראל הפך היום (חמישי) לרשמי. כזכור, יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ בחן את כל המועמדים והחליט להמליץ על מינויו של מי שהדריך העונה את א.א.ק לרנקה הקפריסאית, והיום אישרו זאת פה אחד חברי מזכירות ההתאחדות לכדורגל. עוזריו יהיו דושאן מאטוביץ' וגל כהן.

בן שמעון היה מאוד קרוב להעניק לא.א.ק אליפות היסטורית העונה, אבל הפסיד עם קבוצתו במרוץ נגד אפואל ניקוסיה, רק בגלל הפרש שערים. המאמן יפתח את דרכו על הקווים של נבחרת ישראל כבר בחודש הבא בשני משחקים בינלאומיים - הראשון ב-8 ביוני מול נבחרת הונגריה, שתארח את אותו מפגש, השני מול בלארוס ב-11 בחודש, גם כן בהונגריה.

המאמן הלאומי החדש קיבל חוזה לארבע שנים, כך שמצפה לו, מלבד בית קשה במיוחד בליגת האומות (עם איטליה, צרפת ובלגיה), גם קמפיין מוקדמות מונדיאל 2026.

"הפכתי חלום למציאות בפעם הראשונה כאשר זכיתי להיות שחקן נבחרת ישראל, עתה מוגשמת שאיפה מקצועית ייחודית - להוביל את הנבחרת שלנו כמאמן", אמר בן שמעון. "יש לי דרך ברורה ומטרות, הכל מתוך אמונה גדולה בתוצרת המקומית ובכדורגל שנציג. יותר מכל - אני, כולנו, מחכים למשחק הבית הראשון בו יתאפשר לנו ליהנות ממדינה שלמה שתהיה אתנו. זיאת זכות גדולה, זאת אחריות עצומה, זאת משימת חיי".

מאמן נבחרת ישראל רן בן שמעון. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
מינוי יוקרתי. בן שמעון/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

בן שמעון (53), שרשם 34 הופעות כשחקן במדי נבחרת ישראל, החל את קריירת האימון שלו באמצע שנות האלפיים בהפועל חיפה. הישג השיא שלו היה אותה אליפות בלתי נשכחת עם עירוני קרית שמונה (2011/12), והוא עבד גם במכבי תל אביב, הפועל תל אביב, מכבי פתח תקוה, בית"ר ירושלים, מ.ס. אשדוד, נבחרת קפריסין וא.א.ק לרנקה (שתי קדנציות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully