וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאייר סוחט מחמאות, במכבי ת"א מחכים לנס ציונה: "לא יהיה טיול"

25.5.2024 / 8:05

הרכז הצעיר בלט בניצחון על רמת גן: "מסתכל על זה בתור הזדמנות". בקבוצה לא מקלים ראש ביריבה ברבע הגמר: "נס ציונה איכותית מאוד"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.5/ספורט1

מכבי תל אביב השלימה אתמול (שישי) ניצחון שלישי ברציפות בבית העליון, כשגברה על מכבי רמת גן במשחק לפרוטוקול בלבד בזיסמן 81:84. הלוח הצפוף מאוד של הצהובים יימשך מחר (18:30) כשהם יארחו את עירוני קרית אתא במשחק האחרון שלהם לפני רבע גמר הפלייאוף, שם יפגשו את עירוני נס ציונה.

באופן די צפוי, חילקו בצוות המקצועי של הצהובים מנוחה ללורנזו בראון וג'וש ניבו שכלל לא התלבשו אמש, ועל הפרקט שיחקו את רוב הדקות שחקנים שלא אמורים להיות המרכזיים בפלייאוף. זה הספיק כדי לברוח לרמת גן לקראת המחצית, אבל לבסוף הייתה צריכה מכבי לעבוד קשה כדי לגמור את המשחק.

חסיאל ריברו ורומן סורקין אמנם הובילו את הקלעים של הצהובים, אבל תשומת הלב הייתה על עומר מאייר, שהיום עשוי לשחק גם בגמר הפלייאוף בליגת העל לנוער נגד עמק חפר. מאייר שיחק 22 דקות, קלע 12 נקודות והוסיף 3 אסיסטים ו-2 ריבאונדים. "ניסיתי להביא את האגרסיביות שלי ולהרים את הקצב", אמר מאייר, "זה התפקיד שלי במשחקים כאלה. הרגשתי טוב, התרכזתי בדברים שתלויים בי ולא בלנסות דברים חדשים. פשוט עליתי לשחק. לא מתייחס לטבלה, אני מסתכל על זה כהזדמנות - אני רוצה לשחק כדורסל ולנצח".

עומר מאייר, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מהבוגרים לנוער, וחוזר חלילה. עומר מאייר/דני מרון

כאמור ביום שלישי, פחות מ-48 שעות אחרי המשחק מחר נגד קרית אתא, תעלה מכבי תל אביב פעם נוספת אל הפרקט, במשחק הראשון נגד עירוני נס ציונה. למרות שמדובר במפגש בין הראשונה לבין השמינית, בצוות המקצועי נותנים הרבה מאוד כבוד לחבורה של מאיר טפירו שהגיעה לפלייאוף אחרי חמישה ניצחונות רצופים מהרגע שהמאמן החליף את אלעד חסין.

לפני קצת יותר מחודש נפגשו שתי הקבוצות בהיכל מנורה, כשנס ציונה מובילה בדקות ההכרעה, אבל נכנעת בסופו של דבר לצהובים. "אנחנו יודעים שנס ציונה קבוצה איכותית", סיפרו במכבי תל אביב לקראת המשחק, "מצד אחד אנחנו יודעים שזאת סדרה שאנחנו חייבים לעבור, בתקווה ללא תקלות, אבל אף אחד כאן לא חושב שזה הולך להיות טיול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully