וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלימה סוויפ עונתי: 81:84 למכבי תל אביב על מכבי רמת גן

המקומיים הוליכו כמעט עד המחצית, אבל אז ריברו, סורקין ומאייר הצעיר התעוררו והובילו את האלופה ליתרון דו ספרתי ולניצחון במשחק לפרוטוקול

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.5/ספורט1

סדרות הפלייאוף כבר נקבעו ומשחקי הבית העליון שנותרו הם לפרוטוקול בלבד, וכך היה גם המפגש שנערך היום (שישי) באולם זיסמן בין מכבי רמת גן למכבי תל אביב, שהסתיים ב-81:84 לזכות האלופה והמוליכה שהשלימה סוויפ על המדורגת שלישית בטבלה.

מנג'וק מתיאנג ואיתי מושקוביץ' החלו את המשחק בסערה ורמת גן של שמוליק ברנר הובילה כמעט עד הפסקת המחצית, אבל במשחק בו קלעה רק שתי שלשות בשלושת הרבעים הראשונים, לא הצליחה להחזיק מעמד מול הריצה של האורחת שהחלה בסיום הרבע השני והגיעה לשיאה ברבע השלישי, בו כבר הוליכה ב-13 נקודות יתרון בזכות יכולת טובה של רומן סורקין, חסיאל ריברו ועומר מאייר הצעיר שבלטו בהיעדרם של לורנזו בראון וג'וש ניבו שזכו למנוחה והפצועים ווייד בולדווין וג'ון דיברתולומאו.

בפלייאוף מכבי תתל אביב תתמודד עם עירוני נס ציונה ואילו מכבי רמת גן תפגוש את עירוני קרית אתא, בתקווה לחזור מולה למסלול הניצחונות אחרי שהפסידה את כל משחקיה בבית העליון.

קלעו למכבי עירוני רמת גן: אומאט 18, אריאל 13, מתיאנג 12 (13 ריבאונדים), טוקוטו 11, כהן 9, מושקוביץ' 7, דבו 6, מלמד 3, משעור 2.

קלעו למכבי תל אביב: ריברו 16, סורקין 14, מאייר 12, מנקו 9, קליבלנד 8, ווב וקולסון 6 כ"א, בלאט וכהן 5 כ"א, תומאסון 3. כן שותף: גולדמן.

נוני אומאט, שחקן מכבי רמת גן. שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן, אתר רשמי
משחק לפרוטוקול בזיסמן/אתר רשמי, שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן

מהלך המשחק

רבע 1:

המארחים עלו בחמישייה עם ג'יי פי טוקוטו, מנג'וק מתיאנג, אדם אריאל, ג'ורדן כהן ואיתי מושקוביץ'. מנגד, קטש בחר לשחק בפתיחה עם תמיר בלאט, ג'ו תומאסון, בונזי קולסון, ג'יימס ווב ורומן סורקין. מתיאנג סחט עבירה מקולסון והעלה את קבוצתו ל-0:3 מהיר במהלך של סל ועבירה, תומאסון איזן ל-3:3 והיה הראשון לקלוע לזכות המוליכה לאחר שתיים וחצי דקות במשחק. מתיאנג המשיך להיות השחקן הדומיננטי בשורות המקומיים ועד סוף הרבע הגיע ל-7 נקודות, מושקוביץ' מסר ארבעה אסיסטים בעשר הדקות הראשונות והאורחת נראתה רע ונשארה קרובה רק בזכות שלשות של קולסון ובלאט. 15:18 לרמת גן בסיום הרבע.

רבע 2:

ארבע נקודות של ריברו ושלשה של מנקו החזירו את מכבי תל אביב ל-22:22 תוך דקה ורבע, אבל להפוך היא לא הצליחה ושבה לפיגור כאשר אומאט מצא את מתיאנג מתחת לסל, הוא נשלח לקו על ידי קליבלנד ודייק מהעונשין. כהן קלע שלשה והגדיל את יתרון המארחת, אבל בלאט השיב עם שלשה משלו וסורקין קבע 27:27. סורקין גם היה האחראי למהפך, כאשר סחט מדבו עבורה בלתי ספורטיבית במהלך של ארבע נקודות. אריאל עוד השווה, אבל בלאט ומאייר שקלע מחצי מרחק קבעו 33:41 למכבי תל אביב במחצית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
איתי מושקוביץ, שחקן מכבי רמת גן. שקד אבן באדיבות מכבי עירוני רמת גן, אתר רשמי
מושקוביץ' פתח בסערה ורמת גן הוליכה כמעט עד המחצית/אתר רשמי, שקד אבן באדיבות מכבי עירוני רמת גן

רבע 3:

קולסון צלף מחוץ לקשת ומכבי תל אביב עלתה ליתרון דו ספרתי ראשון במשחק, בשיאה הובילה ב-13 נקודות אחרי שכהן הטביע וקבע 39:52 וברנר הזעיק פסק זמן. רמת גן לר קלעה שלשה לכל אורך הרבע ונותרה עם 2 בלבד במשחק, אבל הצליחה לרוץ 0:9 בהובלת מתיאנג ואריאל וצימקה ל-59:56. מאייר עם שלשה קבע 56:62 לאורחת לפני 10 הדקות האחרונות במפגש.

רבע 4:

מנקו סיים התקפה נאה במתפרצת וסורקין הגיע לניקוד דו ספרתי במכבי תל אביב, אבל רמת גן סירבה להרים ידיים וטוקוטו עם שלוש נקודות רצופות הוריד את הפער לשש נקודות בלבד כשקבע 76:70. המומנטום של רמת גן נמשך ושלשה של אומאט הקטינה את הפער לשתיים, אבל ריברו קבע 75:79 ושלח את הקבוצות לפסק זמן, 58 שניות לסיום. אומאט קלע והיה זה תורו של קטש לקחת פסק זמן, אחריו קליבלנד סחט עבירה וקלע אחת מהקו. מאייר חסם את כהן וקליבלנד סגר סיפור בצד השני. בסיום 81:84 למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully