וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ירונה סיימה עונה עם 0:7 מהדהד, בולוניה הפסידה 2:0 לגנואה

עודכן לאחרונה: 25.5.2024 / 0:03

הפתעת העונה בספרד סיפקה הצגה מול גרנאדה, דובביק כבש שלושער ועלה לפסגת מלכות השערים, ציגנקוב הוסיף צמד. טיאגו מוטה עלול לאבד את המקום השלישי באיטליה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.5/ספורט1

יממה לאחר שהתבשרה באופן רשמי על עזיבתו של טיאגו מוטה, שצפוי לחתום באופן רשמי כמאמנה החדש של יובנטוס, הפתעת העונה בולוניה סיימה הערב (שישי) את העונה שלה עם הפסד חוץ של 2:0 לגנואה. בעקבות זאת היא עלולה לאבד את המקום השלישי ליובנטוס, אם זו תשיג מחר נקודה או יותר מול מונצה. רוסלן מלינובסקי כבש ראשון (13), ויטיניה הכפיל (59) עבור המארחת, שסיימה עונה לא רעה בכלל מבחינתה במקום ה-11.

* גם הפתעת העונה בספרד שיחקה הערב, והיא דווקא סיימה את העונה בטעם טוב, אפילו טוב מאוד - ג'ירונה פירקה את גרנאדה 0:7 וסיימה את העונה הסנסציונית שלה במקום השלישי, עם לא פחות מ-81 נקודות. אריק גרסיה פתח בחגיגה (30), ויקטור ציגנקוב הוסיף (33) וארטם דובביק (44) סגר בליץ מוחץ מהנקודה הלבנה. ציגנקוב השלים צמד (54) ולאחר מכן גם דובביק (75), כשבין לבין פקונדו פליסטרי הורחק (61). כריסטיאן סטואני הצטרף לחגיגה (78), ובדקה ה-90 דייק דובביק עם פנדל שני במשחק, חגג שלושער ועלה לפסגת טבלת המבקיעים בלה ליגה עם 24 - אחד יותר מאלכסנדר סורלות. זו שביעייה ראשונה של ג'ירונה מאז 1989 - אז עשתה זאת בליגת המשנה בספרד.

שחקני ג'ירונה חוגגים. GettyImages
איזו קבוצה מופלאה. ג'ירונה חוגגת/GettyImages

משחקי שבת באיטליה

יובנטוס - מונצה (19:00)
מילאן - סלרניטנה (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully