וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי טבריה לא נרגעים: "7 באוקטובר של הכדורגל הישראלי"

אריה קלמנזון סגר חשבון עם אום אל פאחם אחרי ההעפלה: "קשה לחייך, ביזיון". אבו אלעם הגיב: "הבכיין הכי גדול, זה כי אנחנו ערבים"

אוהדי עירוני טבריה/דני מרון

דרמה משוגעת נרשמה היום (שישי) בליגה הלאומית, ובסיומה העפילה עירוני טבריה לראשונה בתולדותיה לליגת העל, עם 1:4 על מכבי הרצליה. בני יהודה הביסה את הפועל אום אל פאחם 1:6 במשחק המקביל, אך זה לא הספיק לה כדי למחוק את הפרש השערים.

לצד החגיגות, בעלי עירוני טבריה זעמו על הנעשה במשחק המקביל. "אחרי שישי כזה, קשה לחייך", אמר אריה קלמנזון. "דווקא בגלל שעלינו ליגה, אני יכול לדבר בלי שיגידו שאני מתבכיין. מה שקרה היום זה ביזיון עצום של ההתאחדות, המנהלת והבקרה. אומר היו"ר של אום אל פאחם כבר שבועיים שאין לו משכורות ואין מי שישחק, ואף אחד לא עושה כלום. היה פה ביזיון היום. הגיע לנו לעלות, הקארמה שיחקה היום, אבל אם לא יחקרו את מה שקרה ויטפלו בזה אז זה ביזיון. אין קשר ללכלוך. שבועיים אומר היו"ר שלהם ששחקנים לא רוצים לשחק ואין משכורות. תקדימו לו כסף, הבקרה והמנהלת. לא הגיוני להגיע למצב כמו זה שהיה היום. אני לא אעזוב את זה, דורש שיחקרו. זה ביזיון לכל המערכות - ה-7 באוקטובר של הכדורגל הישראלי. אני אומר את זה אחרי שעליתי, לא כבכיינות".

שותפו מיקי ביתן: "ידעתי כבר במחנה האימונים שהקבוצה תעלה. בדרך היו מהמורות וזה נגמר בהפרש שערים, אבל זו חוויה גדולה של שלוש שנים מליגה א'. היה כיף. היום זה פיק גדול עם 2,500-3,000 אוהדים. אני הייתי עוזב את הכדורגל היום אם לא היינו עולים, חד וחלק. תיאמנו את זה בינינו לאור מה שקרה. ישבנו במגרש ולא הייתה הרגשה טובה. אני הייתי עוזב כל עוד לא היו חוקרים שחקנים ועושים פעולות בדיקה. אם היה אצטדיון ביתי ומתקנים בצפון היה הרבה יותר קל, אבל נמשיך הלאה. לא נתבזה בליגת העל".

שחקני עירוני טבריה חוגגים. דני מרון
עליה טעונה של טבריה/דני מרון

אחמד אבו אלעם, יו"ר הפועל אום אל פאחם, עלה גם כן לשידור והגיב לטענות: "אריה הבכיין הכי גדול בכדורגל הישראלי. כבר שלושה שבועות הוא מתבכיין כמו זקנה ומנסה לזרוק את האשמה על האחרים. הוא הראשון שצריך לחקור אותו ולהביא אותו למשרד חקירות. את כל התוצאות האחרונות שלו צריך לחקור. הוא יודע את זה ולכן תוקף אחרים. אני שלם עם התוצאה שלנו, היה צריך להיות גם 0:17. הקורה הצילה אותנו, המשקוף הציל אותנו, כחילה הציל אותנו. יש שחקנים שלא שיחקו כל הפלייאוף. לבוא ולהטיל אשמה? זה כי אנחנו ערבים. אני אחשוף הרבה דברים עליהם".

תומר קשטן, מאמן הפועל אום אל פאחם: "לא נעים להיות אני? ולהיות אלעד בראון זה נעים אחרי חמישייה במחזור הקודם ורביעייה היום? לא נעים להיות בהרכב חסר ולקבל אדום בדקה ה30. פורים היה, אבל קוסם אני לא. הכנסנו ילדים כדי לשמור על השם של המועדון. אמנם התוצאה מבישה ואנחנו לא אוהבים אותה, אבל נוכח המצב בו הגענו ואיך שהמשחק התפתח, אני לפחות שמח שלא בגללנו הוכרעה העלייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully