וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני טבריה בעננים: "אחד הרגעים המטורפים, לא היה דבר כזה"

עודכן לאחרונה: 24.5.2024 / 18:46

במועדון חגגו את ההעפלה המתוקה לליגת העל. חודדה: "בני יהודה? חשבתי שמשחקים דוקים, היה פה ניהול מופתי". מסיקה: "הכי שמח בעולם"

אוהדי עירוני טבריה/דני מרון

אשתקד סיימה עירוני טבריה את העונה שלה בליגה הלאומית במקום השלישי. העונה היא סיפקה קאמבק ענק בפלייאוף, מחקה פיגור של שבע נקודות מבני יהודה, ואת הדרמה הגדולה מכולן שמרה להיום (שישי), עם 1:4 על מכבי הרצליה ששלח אותה לליגת העל לראשונה בתולדותיה - בזכות הפרש שערים עדיף על הזהובים.

למשך מספר דקות במחצית השנייה בני יהודה עלתה למקום השני, אך שערים של אחמד עאבד ובן והבה סגרו עניין. "קיבלנו כל הזמן עדכונים, כל שער השפיע", אמר המאמן אלירן חודדה. "לא רוצה להתעסק במה שקרה שם, אלא בנו. ראינו ששם כבר 0:5 ויצאנו קדימה, הגבנו תוך כדי משחק. חשבתי שמשחקים שם דוקים. אני לא מופתע מהתוצאה שם ניצחנו ועלינו ליגה, זה היה מטורף. היכולת המנטלית של השחקנים להתמודד עם רגעים לא פשוטים. עשינו היסטוריה עבור המועדון הזה, שלפני שלוש שנים היה על סף פירוק. עכשיו הוא בליגת העל עם ניהול מופתי. לא תירצנו, לא דיברנו, נשארנו צנועים ובסוף הקאמרה הייתה איתנו. אני רוצה להודות לבעלים מיקי ואריה, בלעדיהם זה לא היה עובד. מודה לצוות שלי, אני תכלס בא לאימון כאורח".

על עתידו אמר המאמן: "אני נשאר. תוכניות לעונה הבאה? תהיו רציניים. בואו נכבד את השחקנים והמקצוע. נחגוג, נהנה ובהמשך נתפנה לבנות את העונה הבאה".

שחקני עירוני טבריה חוגגים. דני מרון
עליית ליגה מופלאה של טבריה/דני מרון
מאמן עירוני טבריה אלירן חודדה. דני מרון
עשה זאת. חודדה/דני מרון

והיב חביבאללה: "בחיים לא חוויתי דבר כזה. אתה מאבד את זה, רק רוצה את השריקה ושיגידו לי שעלינו. זה אחד הרגעים המטורפים, לא חושב שהיה דבר כזה בלאומית בחיים. האמנו עד הסוף, חזרנו וברוך השם עשינו את זה. אני כל כך שמח בשביל האנשים כאן והקהל שדחף אותנו. תודה לכם על עונה מהסרטים, אף אחד לא ישכח את זה. יש לי חוזה לעוד עונה ואמשיך לתת את כל כולי למועדון הזה. עונה שעברה נשארתי פה באצטדיון הזה עם נוף הגליל במחזור האחרון ועכשיו עליתי פה עם טבריה במחזור האחרון".

ריף מסיקה: "אני הכי שמח בעולם, הכי מבסוט בעולם. לא אדבר על הדברים האחרים אין מגיע יותר מאשר למועדון הזה ואין ומאושר ממני. והיב העלה אותי ליגה. עברתי משהו בכדורגל, איזו עונה או שתיים, בטח בליגה הזו. היו לנו שני משחקים על הנייר בתחילת הפלייאוף שהיינו צריכים לנצח, ואמרתי לחברים 'בואו ננצח ונראה מה יהיה'. הגענו למשחק מול בני יהודה כשאנחנו תלויים בעצמנו, ניצחנו אותם, האמנו וזה הביא תוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully