וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולסה החולה מחוץ לסגל, גם דוידזאדה ייעדר. טננבאום יפתח?

24.5.2024 / 11:54

הקשר, שספק גדול אם ימשיך במכבי תל אביב גם בעונה הבאה, לא ישותף מול בני ריינה, כמו גם המגן השמאלי. השוער בתמונת ההרכב, קניקובסקי חזר לסגל (שבת, 18:30, ספורט1)

תקציר: מכבי בני ריינה - מכבי תל אביב 3:2/ספורט1

מכבי תל אביב

מכבי תל אביב החזירה לעצמה את צלחת האליפות ומחר (שבת, 18:30, ספורט4) היא תארח את מכבי בני ריינה במחזור סיום העונה, בו תקיים את הקפת האליפות המסורתית ותיפרד מאוהדיה כשהצלחת בידה. הצהובים גם יינצלו את משחק סיום העונה כדי להיפרד בין השאר משרן ייני ואנריק סבוריט - הקפטן כידוע הודיע על פרישה מכדורגל ואילו הספרדי על עזיבה אחרי שש שנים בקבוצה.

שחקן נוסף שעתידו במועדון מוטל בספק זהו אייל גולסה, שפתח במחזור הקודם נגד הפועל חיפה וקיווה לשחק גם נגד בני ריינה ואולי לרשום הופעת פרידה במכבי תל אביב. עם זאת, הבוקר הוא לא לקח חלק באימון המסכם מכיוון שחש ברע ולא נכלל בסגל. גם אופיר דוידזאדה ייעדר מחר ולסגל של קין חוזרים גבי קניקובסקי ומתן בלטקסה שנעדרו נגד הפועל חיפה.

המאמן רובי קין צפוי לבצע מספר שינויים בהרכב לעומת המשחק האחרון באמצע השבוע מול הפועל חיפה. הבלם דריק לוקאסן כבר עזב את ישראל ונראה כי במקומו יעלה ב-11 רז שלמה לצד אנריק סבוריט שיהיה זה משחקו האחרון במדי מכבי תל אביב. פליסיו מילסון אמור לשוב להרכב גם כן ולנסות לעזור לזהבי עם בישולים מהאגף השמאלי. קרוב לוודאי שקין ייתן לדניאל טננבאום לפתוח בשער.

באשר לזהבי, שחקני מכבי תל אביב רוצים מאוד לסייע לו לזכות בתואר מלך השערים. החלוץ כרגע מפגר אחרי דין דוד בשער אחד בלבד והוא ינסה מחר לעבור את חלוץ מכבי חיפה. עוד חלוץ של חיפה, פרנזי פיירו שהבקיע שער אחד פחות מזהבי, נושף בעורפו.

שחקן מכבי תל אביב אייל גולסה לפני שחקן הפועל חיפה נועם בן הרוש. דני מרון
יחמיץ את משחק סיום העונה. גולסה/דני מרון

בני ריינה

הפתעת העונה תסיים מחר את העונה הטובה בתולדותיה במשחק חוץ מול האלופה הטרייה בבלומפילד. הבעלים סעיד בסול שהה בימים האחרונים בחו"ל ומחר הוא צפוי להצטרף אל שחקניו, למשחק מול הצהובים. עם חזרתו של בסול ארצה צפוי להיסגר באופן סופי עניין הארכת חוזהו של המאמן שרון מימר לעונה נוספת, כאשר כפי שפורסם השבוע, כמעט כל הפרטים כבר נסגרו ונותרו מספר דברים טכניים, לפני החתימה הרשמית.

מימר יחסר מחר את הבלם סמביניה שקיבל אישור להמריא למולדתו וכן את מוחמד אוסמן הפצוע. המאמן צפוי לתת למספר שחקנים מחליפים לשחק בהרכב, ביניהם שוער המשנה עומר נחפאווי שצפוי לפתוח בין הקורות. "אנחנו יוצאים למשחק נגד האלופה ומגיעה לה ברכות, גם לרובי קין כמאמן העונה", אמר מימר לקראת המשחק. "נלך לעשות משחק טוב, ולסיים את העונה בצורה מכובדת ונעשה וי גדול על העונה הזאת ואז נוכל לצאת לפגרה, שכולם כל כך צמאים אליה. נקווה ששוב נעשה משחק שמי שאוהב את ריינה, יהנה ממנו".

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
עומר נחפאווי שוער מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
יקבל קרדיט בשער. נחפאווי/מאור אלקסלסי

טריוויה

* בני ריינה הייתה הראשונה שלקחה נקודה העונה ממכבי תל אביב עם 1:1 בבלומפילד במחזור השלישי, אבל מעולם לא ניצחה את האלופה. המאזן בחמישה מפגשים: שלושה ניצחונות צהובים ושתי תוצאות תיקו.

* מכבי תל אביב סיימה את 2023/24 כקבוצת החוץ הטובה בליגה ותהיה גם קבוצת הבית הכי טובה אם לא תפסיד. כרגע יש לה 40 נקודות כמארחת לעומת 41 של הפועל באר שבע (עם הפרש שערים נחות).

* מכבי תל אביב ניצחה 25 משחקי ליגה העונה - כמובן יותר מכל קבוצה אחרת - כולל רצף פעיל של שלושה על האפס. אם תנצח גם במחזור הסיום, תשווה את כמות הניצחונות מהאליפות הקודמת ב-2020.

* ערן זהבי כבש לפחות 20 שערי ליגה בכל אחת מארבע העונות המלאות הקודמות שלו במכבי תל אביב. כרגע הוא עומד על 19 ומפגר בשער בודד אחרי דין דוד, עם אפשרות לזכות בתואר מלך השערים בפעם הרביעית בקריירה.

הרכבי הקבוצות

שופט: ספיר ברמן
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 21145

מהו שער העונה?

רועי גורדנה (מול מכבי נתניה)
אזקיאל הנטי (מול הפועל חדרה)
פרדי ורגאס (מול מכבי חיפה)
תומר יוספי (מול הפועל תל אביב)
גוני נאור (מול מכבי פתח תקוה)
ירדן שועה (מול הפועל באר שבע)
9439 משתתפים

מיהו שחקן העונה?

ערן זהבי
מילסון
גבי קניקובסקי
24003 משתתפים

מיהו מאמן העונה?

רובי קין
מסאי דגו
רוני לוי
שרון מימר
חיים סילבס
סלובודן דראפיץ'
29049 משתתפים

משחקי המחזור ה-36 והאחרון של הפלייאוף העליון:

שבת, 18:30: מכבי תל אביב - מכבי בני ריינה (ספורט4)
שבת, 18:30: מכבי חיפה - הפועל חיפה
שבת, 18:30: בני סכנין - הפועל באר שבע (ספורט2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully