וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האולם החדש אמור להיות מוכן, אליצור נתניה נערכת לליגת העל

23.5.2024 / 22:44

הקבוצה של נייברגר עלתה לליגה הבכירה בפעם השנייה תוך ארבע עונות, אבל הפעם היא צפויה לעמוד בתנאי הסף וגם בקשת המנהלת לא אמורה למנוע ממנה לשוב אחרי עשור

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.5/ספורט1

החזרה של אליצור נתניה לליגת העל הערב (חמישי), אחרי הסוויפ על עירוני נהריה, לא אמורה להיתקל בקשיים גם לאחר שבית הדין העליון דחה את החלטתו לגבי בקשת מנהלת הליגה לערוך משחקי מבחן בין נועלת הטבלה בליגת העל לשנייה בלאומית, שכן המגמה היא לא לפגוע בקבוצות שעולות מהליגה השנייה.

נתניה עלתה בפעם השנייה בארבע העונות האחרונות לליגת העל, תחת חברת "שחקן אמיתי" בניהולו של עידן אבשלום. בשנת 2021, אז עשתה זאת בפעם הקודמת, היא קיבלה אישור לארח את משחקיה באולם בחדרה, אבל לא הצליחה לעמוד בתנאי הסף של הבקרה התקציבית. הפעם, היא תוכל לארח באולם החדש בנתניה שאמור להיות מוכן בקרוב ותעשה מאמצים גדולים לא להיתקל בקשיים כלכליים.

שחקני אליצור נתניה חוגגים את הזכייה בגביע המדינה. יעל אמסילי, מנהלת ליגה לאומית Winner, אתר רשמי
נתניה הניפה את גביע הלאומית, עלתה לגמר הפלייאוף ואמורה לשחק בליגת העל/אתר רשמי, יעל אמסילי, מנהלת ליגה לאומית Winner

לאחר העלייה לליגת העל אמר רובן נייברגר, מאמן הקבוצה: "אחרי חמש שנים של הפרויקט הזה הצלחנו לעמוד במשימה. עמדנו בה כבר לפני שלוש שנים, ואז זה לא קרה, כמו שכולם מכירים ויודעים. בשנה כזאת מיוחדת הצלחנו לעשות את זה. שנה שבתחילתה העוזר שלי איתי שלח הלך למילואים בחאן יונס, באמצע העונה איבדנו את ליאור ליובין, שהתחיל את הפרויקט והיה חלק מאיתנו. צוות נפלא שעושה ימים כלילות שהפרויקט הזה יצליח, ושהשחקנים יתקדמו. מקום כמו נתניה, עם קהל, עם אווירה של כדורסל, מגיע לעיר כזאת להיות בליגת העל".

עוד אמר נייברגר: "שלטנו בשני המשחקים הראשונים, היום הלחץ דיבר. אלה חבר'ה צעירים, היינו הגנתיים, הכדורים הלכו למקומות הנכונים והצלחנו להשלים שתי סדרות בסוויפ. לא פשוט, אבל כיף ומרגש. ההיערכות תתחיל אוטוטו, אני חושב איך אני חוגג היום בלילה, פחות על מה יקרה בעונה הבאה, יהיה לנו מספיק זמן לחשוב על זה. האולם החדש? זה מרגש".

sheen-shitof

גם בגוף וגם בפנים

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן אליצור נתניה רובן נייברגר. לירון מולדובן
"מגיע לעיר כזאת להיות בליגת העל". נייברגר/לירון מולדובן

נתניה הייתה כל העונה בצמרת של הליגה הלאומית. היא הציגה כהרגלה בקודש חבורה של שחקנים צעירים לפני הפריצה שלהם לצמרת הכדורסל הישראלי, ביניהם איליי דולינסקי המושאל מהפועל תל אביב, עומר פולג שהגיע מנתניה,ואלון מיכאלי המושאל מבני הרצליה, לצד שחקנים שמשחקים בקבוצה מספר שנים כמו אריאל אייזיק. במהלך העונה צירפה הקבוצה שחקני מפתח נוספים כמו שוהם גת מהרצליה וגולן גוט שחזר מהליגה באורוגוואי.

נתניה עלתה בפעם הראשונה לליגת העל בשנת 1985. כבר בעונה הראשונה שלה היא הגיעה לגמר הפלייאוף נגד מכבי תל אביב עם שורה של מתאזרחים והפסידה למכבי תל אביב. בעונתה השלישית בליגה הגיעה לגמר גביע המדינה והפיסדה לגליל עליון. בעונה שלאחר מכן קרסה כלכלית. לאחר מכן התאחדה עם מכבי נתניה וחזרה לליגת העל בעונת 2008/9 והחזיקה מספר עונות בצמרת הליגה, כולל הופעה בחצי גמר הפלייאוף ובגמר גביע המדינה, אך שוב התפרקה, הפעם בקיץ 2015 ומאז שיחקה בליגה הארצית והלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully