וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין העליון נתן למנהלת ליגת העל ולאיגוד שבוע להגיע להסדר

עודכן לאחרונה: 22.5.2024 / 16:22

הפועל גלבוע/גליל יכולה להבטיח את מקומה בגמר הפלייאוף של הלאומית (אולי העפלה לליגת העל) עם ניצחון במשחק הרביעי על רחובות, במקביל בית הדין העליון דן בעתירה של מנהלת הליגה לערוך משחקי מבחן ונתן לצדדים הזדמנות להגיע לפשרה, אחרת יינתן פסק דין

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.5/ספורט1

הפועל גלבוע/גליל תוכל הערב (רביעי, 20:00) לעלות לגמר הפלייאוף של הליגה הלאומית, אם תנצח במשחק הרביעי בסדרת חצי הגמר את מכבי רחובות כשהיא מוליכה 1:2. ניצחון כזה אמור להיות שווה עליית ליגה לחבורה מגן נר, אלא שבעוד השמפניות עשויות להיפתח על הפרקט, יותר מ-100 קילומטרים משם, בשדרות יהודית בתל אביב, בבית הדין העליון, נערך דיון שהבשורה שיצאה ממנו היא שיש לצדדים שבוע להגיע להסדר, אחרת יהיה זה בית הדין העליון שיכריע על ידי פסק דין.

"במהלך הדיון הובהרו היטב ההשלכות הלא פשוטות של מצב המלחמה על התנהלות הקבוצות. לא ניתן להתעלם מההשלכות הללו. בין היתר הוצגו לפנינו אפשרויות להסדר באופן שיעמיד את ליגת העל בעונה הבאה ל-15 קבוצות. ההסדר יחול רק לגבי העונה הקרובה. ניתן בזה פרק זמן של שבוע לניסיון לגבש הסדר בין האיגוד למנהלת ליגת העל. אם לא יושג הסדר, יינתן פסק דין", נקבע בדיון היום בצהריים בבית הדין העליון של איגוד הכדורסל בראשות השופט עודד מודריק.

אלייז'ה הירש חוגג, שחקן גלבוע גליל. עילאי אהרוני מנהלת ליגה לאומית Winner, אתר רשמי
החגיגות יהיו מוקדמות? אלייז'ה הירש/אתר רשמי, עילאי אהרוני מנהלת ליגה לאומית Winner

כזכור, הנהלת האיגוד אישרה פעמיים את נושא שתי העולות העונה מהלאומית, על אף השינוי שנערך בליגה לאחר המלחמה וביטול השחקנים הזרים, ובאיגוד החליטו שלא לדון בבקשת המנהלת, והיא עברה לבית הדין.

כפי שפרסמנו עוד לפני הדיון, אחת הפשרות שעליהן עשויים להסכים במנהלת הוא הקפאת היורדות העונה, והגדלת הליגה בעונה הבאה ל-15 קבוצות, בתנאי שבעונה הבאה יהיו רק שתי יורדות מליגת העל ועולה אחת מהלאומית, כדי לחזור מיד ל-14 קבוצות - הצעה שאכן עלתה בדיון וזכתה להתייחסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully