וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות "פרשת פאקטה": מנצ'סטר סיטי תפנה ל"תוכנית ב'" לקיץ הקרוב

אלופת הפרמיירליג רצתה להחתים את שחקנה של ווסטהאם שנמצא אשם, אך כעת תנסה להחתים את חברו לנבחרת. ארסנל ופ.ס.ז' יאבקו איתה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.5/ספורט1

סערת ההשעיה המסתמנת של לוקאס פאקטה אחרי שקשרה של ווסטהאם נמצא אשם במספר סעיפי הימורים על צבירת כרטיסים צהובים, "פתרה" בצורה כלשהי את התוכניות של מנצ'סטר סיטי לעונת המלפפונים הקרובה. עוד בקיץ שעבר אלופת הפרמיירליג היתה קרובה לסיכום על רכישתו של פאקטה תמורת 80 מיליון ליש"ט, אך תחילת החקירה של שחקן הפטישים על ידי ההתאחדות האנגלית טרפה את הקלפים, והוא נשאר בווסטהאם. כעת, לאחר ההודעה הרשמית על כך שהוא יענש, הקבוצה של פפ גווארדיולה עברה רשמית למטרה הבאה, כך על פי התקשורת באנגליה.

ברונו גימראייש, קשרה המצטיין של ניוקאסל, צפוי לעזוב את המגפייז בעקבות חשש מהפרת חוקי הפייר פליי הפיננסי, עם הפסדים משמעותיים בשנתיים האחרונות. האלופה מודעת לעובדה שסעיף השחרור של הברזילאי, ששיתף פעולה עם פאקטה בליון וממשיך לשתף פעולה בנבחרת ברזיל, עומד על 100 מיליון ליש"ט, וב-30 ביוני הוא כבר לא יהיה פעיל ועשוי לעלות גבוה יותר.

לסיטי לא תהיה משימה קלה, אבל היא תנסה פעם נוספת לגבור על ארסנל כמו במירוץ האליפות, לאחר שדווח ב"טלגרף" כי מיקל ארטטה סימן את גימראייש כ"מטרה מספר אחת שלו לקיץ הקרוב". בחלון ההעברות של הקיץ הקודם, ארסנל דווקא גברה על סיטי במאבק על החתמתו של דקלן רייס, שמאז הפך לאחד השחקנים החשובים של התותחנים.

ברונו גימראייש ניוקאסל. GettyImages
הקשר שמנצ'סטר סיטי צריכה? ברונו גימראייש/GettyImages

בנוסף לשתי קבוצות הפרמיירליג, גם פריז סן ז'רמן לא אמרה את המילה האחרונה לגבי גימראייש, לאחר שמחודש ינואר היא במעקב אחר מצבו ומצבה של ניוקאסל, אך בצרפת טוענים שהקבוצה של לואיס אנריקה תעדיף להתמקד ברכש יקר בעיקר בחלק הקדמי, זאת בעקבות העזיבה של קיליאן אמבפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully