וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי טוני: כוכב פרמיירליג נוסף צפוי להיענש בהשעיה ממושכת

קשרה של ווסטהאם, לוקאס פאקטה, נמצא אשם על ידי ההתאחדות האנגלית בהימורים יחד עם קרוביו על צבירת כרטיסים צהובים במשחקיו: "מכחיש את ההאשמות ואפעל לנקות את שמי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.5/ספורט1

בקיץ האחרון לוקאס פאקטה כבר היה בדרך הבטוחה מווסטהאם למנצ'סטר סיטי, עד שחקירה של ההתאחדות האנגלית על הקשר הברזילאי וקרוביו על משחקים בהם שותף במדי הפטישים, הפילו את העסקה שהיתה אמורה להגיע לכ-80 מיליון ליש"ט. היום (חמישי) ב"דיילי מייל" פורסם שממצאי החקירה על ההימורים של הכרטיסים הצהובים שנשלפו לעבר פאקטה יגרמו להשעייתו למשך זמן שאינו ברור עדיין מהכדורגל האנגלי, וההתאחדות האנגלית הוציאה על כך הודעה רשמית בהמשך.

החקירה נערכה במשך כתשעה חודשים, כשעל כל הפרטים בהם מואשם, פאקטה הכחיש את ההימורים והחשדות. העונש הצפוי לברזילאי הוא הרחקה מהמגרשים, כפי שהיה לאייבן טוני שנמצא אשם בהימורים על משחקי קבוצותיו ולא היה חלק מברנטפורד במשך שמונה חודשים.

האישומים נגד השחקן הם בנוגע למשחקים של ווסטהאם בהם שותף נגד לסטר ב-12 בנובמבר 2022, נגד אסטון וילה ב-12 במרץ 2023, נגד לידס ב-21 במאי 2023 ונגד בורנמות' ב-12 באוגוסט 2023.

לוקאס פאקטה, שחקן ווסטהאם. רויטרס
הסתבך מאוד. פאקטה/רויטרס

פאקטה הגיב בעצמו והוציא הודעה רשמית בעקבות האישומים של ההתאחדות: "אני מופתע מאוד ומאוכזב שההתאחדות האנגלית החליטה להעניש אותי. במשך תשעה חודשים, שיתפתי פעולה בכל שלב של החקירה שלהם וסיפקתי את כל המידע שיכולתי. אני מכחיש את ההאשמות כולן ואאבק עם כל נשימה שיש לי על מנת לנקות את שמי. בעקבות המשך התהליך, לא אספק עוד תגובה בנושא".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אייבן טוני, חלוץ ברנטפורד. GettyImages
הוא נענש בשמונה חודשים, פאקטה יקבל עונש דומה? טוני/GettyImages

נכון לעכשיו, ווסטהאם טרם הגיבה לאישומים נגד השחקן שלה, שעשוי היה לעשות את הדרך בקיץ הקרוב למנצ'סטר סיטי במידה ולא היה נמצא אשם, אך כעת נראה כי ההסתבות שלו תהווה בעיה עבורו, עבור הפטישים ועבור האלופה האנגלית. הברזילאי יוכל להגיב לאישומים נגדו עד ה-3 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully