וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד אכזבה לצ'ארון שרי: ניימיכן הפסידה ולא תעפיל לקונפרנס ליג

הקשר השלים 90 דקות בחצי גמר פלייאוף העלייה, אך הוא וחבריו שמטו יתרון ונכנעו 2:1 דרמטי לגו אהד איגלס. זה כנראה היה משחקו האחרון של אקס מכבי חיפה בקבוצה, לפני מעברו הצפוי לאנטוורפן

תקציר: ניימיכן - גו אהד איגלס 2:1/ספורט1

אכזבה גדולה לצ'ארון שרי במה שכנראה היה משחקו האחרון בניימיכן. אקס מכבי חיפה השלים וקבוצתו בחצי העונה האחרונה איבדו יתרון בהפסד 2:1 לגו אהד איגלס בפלייאוף העלייה לקונפרנס ליג וכך איבדו את הסיכוי להעפיל למפעל אירופי בעונה הבאה.

מאז ששרי הושאל ממכבי חיפה לניימיכן באמצע העונה הקבוצה רשמה שיפור אדיר ובמקביל להצלחה בליגה גם הגיעה לגמר הגביע ההולנדי, אך איבדה את התואר בעקבות הפסד לפיינורד. היא זכתה להזדמנות נוספת להשתתף בקונפרנס ליג דרך הפלייאוף, אבל נכנעה לקבוצה שסיימה במקום התשיעי בתום העונה והיא זו שתתמודד בגמר הפלייאוף על הכרטיס למפעל השלישי בחשיבותו.

צ'ארון שרי, שחקן ניימיכן. רויטרס
צ'ארון שרי, שחקן ניימיכן/רויטרס

שרי השלים 90 דקות וניימיכן הייתה בדרך לניצחון כאשר קודאי סאנו העלה אותה ליתרון בדקה ה-58, אבל היריבה השוותה בדקה ה-77 משער של פין סטוקרס והפכה כעבור 10 דקות משער של פיליפ רומנס בכדור חופשי. על פי הדיווחים בהולנד ובבלגיה, שרי צפוי לעזוב לאנטוורפן שבמדיה כבר עבר בדיקות רפואיות לקראת מעברו.

ממכבי חיפה הוא שוחרר לא תמורה לפני מספר שבועות לבקשתו. משחקו האחרון בקבוצה היה בגמר גביע הטוטו נגד מכבי תל אביב, בו החמיץ בדו קרב הפנדלים מהנקודה הלבנה שבסיומו הצהובים זכו בתואר הראשון שלהם לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully